سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 23:14 - پنجشنبه 17 مهر 1393

شهردار محمد آباد در گفتگو با اصفهان شرق:

کاروان جشنواره کودک در محمد آباد به راه می افتد/ مسیر ابراز احساسات فرزندانمان را فراهم خواهیم کرد

شهردار فرهنگی شهر محمدآباد جرقویه سفلی گفت: امیدواریم برای اولین بار در منطقه شرق اصفهان که با مشکلات عدیده ای مواجه است بتوانم بستر مناسبی جهت ترویج ونشر معارف اسلامی در کنار مسائل فرهنگی وعلمی داشته باشیم.

با توجه به برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه کودک و نوجوان در شهر محمدآباد و به صورت بخش، توسط حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری محمدآباد خدمت شهردار محمدآباد رسیدیم تا توضیحات کاملی در این ارتباط برای ما داشته باشند.
اصفهان شرق – چه انگیزه ای باعث برگزاری نمایشگاه و جشنواره کودک شد؟
با توجه به این که کودکان اثر گذارترین قشر جامعه در آینده هستند، اهمیت دادن به آنها، اهمیت دادن به آینده است. وقتی که آمارهای جهانی حاکی از رشد سریع علم و در مقابل بروز مشکلات جدید، بیماری های جدید و معضلات جدیدتری است ما باید خودمان را با این حرکت همراه کنیم یعنی کودکانمان را با علم جهانی رشد دهیم و توان ایستادگی برابر مشکلات را به آنان بیاموزیم در همین راستا در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری محمدآباد تصمیم برآن گرفته شد تا در هفته ملی کودک با برپایی این جشنواره و نمایشگاه گامی کوچک در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در امر تربیت فرزندان وسبک زندگی اسلامی ایرانی برداریم .

shabnamnews2825147962598878
اصفهان شرق – بخش های در نظر گرفته شده در این جشنواره از چه قرار است ؟
با توجه به این که قشر کودک ونوجوان قشر آسیب پذیر حساس جامعه می باشد و همه تبلیغات دشمن در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی و فیس بوک وغیره نماد از این حجم ها می باشد ما را بر آن داشت که بتوانیم با حداقل امکانات بتوانیم با سرمایه عظیم و بزرگ شدن نوجوانان، مسیری جهت ابراز احساسات کودکانه نسل کودک را فراهم نماییم تا بتوان ایده ها وخلاقیتهای خود را به نسبت حضور تمام توانمندی های موجود در شهر را برای اولین بار در منطقه شرق اصفهان که با مشکلات عدیده ای که دامنگیر آن فضاهای فرهنگی ورزشی ورفاهی می باشد، بتوانم بستر مناسبی جهت ترویج ونشر معارف اسلامی در کنار مسائل فرهنگی وعلمی داشته باشیم.

در این نمایشگاه 7 غرفه زیر مشغول به فعالیت خواهد بود .
روال کار از این قرار است که صبح ها برای بازدید مدارس در نظر گرفته شده است که با برنامه ریزی که با همکاری ریاست آموزش وپرورش بخش انجام شده مدارس خارج از شهر محمدآباد هم بتواند از این نمایشگاه دیدن کنند .هر مدرسه بعد از بازدید نمایشگاه که در محل موزه مردم شناسی دایر می گردد ، به محل سالن اجتماعات شهرداری عزیمت نموده وفیلم های شاد وآموزنده ای که برای آنان در نظر گرفته شده است را می بینند وبعد به مدرسه برمی گردند .بعد از ظهر از ساعت 15:30الی 18:30هم برای بازدید کودکان به همراه خانواده در نظر گرفته شده که بازدید برای عموم آزاد است .
اصفهان شرق – زمان برگزاری جشنواره در چه روزهایی است ؟
با حضور مسئولین در روز سه شنبه 22/7/93راس ساعت 8صبح شاهد افتتاح نمایشگاه خواهیم بود وپس از آن روزهایی سه شنبه وچهارشنبه وپنجشنبه نمایشگاه به کار خود ادامه خواهد داد ونهایتاً با جنگ بزرگ کودک با حضور هنرمندان صداوسیمای استان در شام پنجشنبه 24/7/93 به کار خود پایان خواهد داد .
اصفهان شرق – انتظار شما از مردم در زمان برگزاری جشنواره چیست ؟
امید آن داریم که خانواده ها با حضور گرمشان در نوبت عصر بازدید از نمایشگاه وحضور پرشور در جنگ بزرگ اختتامیه یک جشنواره پر رونق همراه با آموزش وپیشرفت را برای کودکان عزیز شهر که آینده سازان ایران اسلامی هستند رقم بزنید .

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.