سرویس: اجتماعی 12:00 - یکشنبه 28 مهر 1392

بخشدار بخش مرکزی

توانایی بالای بخش مرکزی در مواجه با بلاهای طبیعی

بخشدار بخش مرکزی گفت: مانور اسکان اضطراری به صورت کارگاه آموزشی و در جهت آگاه کردن مردم در برخورد با بلایای طبیعی در 23 روستای بخش مرکزی به نحو مطلوبی اجرا شد.

IMG_0501
به گزارش اصفهان شرق: مانور اسکان اضطراری همزمان با دیگر شهرها در 23 روستا ی بخش مرکزی با جمعیت بالای 1000نفر برگزارشد.در این راستا اطلاعات لازم و آموزش مورد نیاز به عموم مردم روستا توسط بخشدار، دهیاران و شورای روستای مربوطه داده شد.

محمدی بخشدار بخش مرکزی با اشاره به وسعت این مانور گفت: این مانور در 7 روستای مرکز دهستان بخش مرکزی در وسعت بسیار بالا و امکانات نسبتا مطلوب برگزار شد.

وی افزود: مشابه این مانور در شهر بهارستان و قهجاورستان با استقبال بالای مردم مواجه شد.

بخشدار آمادگی نیروها اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره برق و دیگر ارگانها را در این مانور مطلوب ارزیابی کرد.

محمدی متذکر شد: کارگاهی اجرا شدن این مانور در سطح بالا مزیت اصلی این برنامه در راستای آمادگی مردم در برخورد با بحران های طبیعی بود.

در این رابطه مظاهر جلالی دهیار روستای روران گفت: مقابله با زلزله غیر ممکن است و این مانور آمادگی ما را در کمک رسانی به مردم در کوتاهترین فاصله ی زمانی نشان داد.

وی در پایان افزود: دستگاههای حاضر در این مانور آمادگی خود را در برخورد با حوادث و بلایای طبیعی به خوبی نشان دادند و این در حالی است که متاسفانه برخی از مردم اجرای این مانور ها را جدی نمی گیرند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.