سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:30 - جمعه 18 مهر 1393

انتقال فرهنگ های غلط به جوامع اسلامی سناریوی دشمن در تولیدات خارجی است

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: انتقال فرهنگ های غلط به جوامع اسلامی سناریوی دشمن در تولیدات خارجی و توزیع در کشور است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسین حسین زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در همایش اصناف و پلیس در اصفهان با بیان اینکه دشمن با تغییر در صحنه جنگ از ابزار فرهنگی و تولیدات ضد فرهنگی استفاده می کند، اظهارداشت: دشمن در جنگ تحمیلی از کشور ما شکست خود و امروز نیز جرات حمله نظامی ندارد اما با استفاده از ابزارهای فرهنگی و تولیدات ضد فرهنگی در مقابله با نظام و کشور ایران تلاش می کند.

وی افزود:  توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به شکل های مختلفی انجام می شود که برای انتقال فرهنگ غلط به کشورما و تغییر فرهنگ از ابزارهایی مانند تولیدات خارجی استفاده می کند که انتقال فرهنگ های غلط به جوامع اسلامی سناریوی دشمن در تولیدات خارجی و توزیع در کشور است.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه دشمنان از ظرفیت های تولیدی خود برای تغییر فرهنگ نسل جدید جامعه استفاده می کنند، تصریح کرد: بازاریان با حمایت از تولیدات داخلی امروز باید در برابر دشمنان بایستند و آنچه مغایر با ارزش های اسلامی و انقلابی است را عرضه نکنند.

وی ادامه داد: اگر رسالت بازریان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور در عرصه های جنگ بود امروز وظیفه آن ها حضور فعال در عرصه اقتصادی مانند توجه به تولید و حمایت از تولید داخلی است زیرا دشمنان تحریم رابه عنوان ابزاری برای دشمنی با کشورمان به دست گرفته اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان توزیع مشروبات الکلی، ترویج فرهنگ های غلط، ترویج بی حجابی و دوری از ارزش های اسلامی را از ابزارهای دشمنان در جنگ نرم دانست و گفت: اصناف با تعامل بین بزرگان دینی و پلیس امنیت اجتماعی را بیش از بیش تقویت کنند و مانع تحقق اهداف دشمنان بشوند.

پایان پیام

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.