اصفهان شرق

کشتی اصفهان در مجمع فدراسیون کشتی حق رأی ندارد

کدخبر: 3567
1392/07/28 در ساعت 01:07

به گزارش اصفهان شرق، براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برای انتخاب رئیس این فدراسیون روز اول آبان‌ماه برگزار شود.

در این مجمع علاوه بر نماینده ورزشکاران، مربیان و داوران، روسای هیئت‌های کشتی استان‌های کشور نیز می‌توانند در تعیین وضعیت رئیس آینده کشتی نقش داشته باشند.

با این حال کشتی اصفهان به دلیل اینکه رئیس قانونی نداشته و سرپرست مسئولیت اداره آن را بر عهده دارد، در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی حق رأی ندارد و علیرضا میرواحدی نمی‌تواند به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان در این مجمع حضور پیدا کند.

به گزارش اصفهان شرق، در حال حاضر میرواحدی سرپرستی هیئت کشتی استان اصفهان را بر عهده دارد و تاکنون نیز چندین بار تاریخ‌هایی برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اعلام شده که هیچ بار نهایی نشده است.

آخرین بار نیز مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اصفهان به دلیل اعتراض کاندیداها به مدرک تحصیلی میرواحدی لغو شد و هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری آن اعلام نشده است.

در حال حاضر هیئت کشتی استان‌های اصفهان،‌ ایلام،‌  خوزستان،‌ سمنان،‌ کرمان،‌ کردستان،‌ کهکیلویه و بویراحمد و گلستان با سرپرست اداره می‌شوند و در مجمع حق رأی ندارند.

منبع: فارس