سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:30 - پنجشنبه 17 مهر 1393

نیروی انتظامی همواره در تقابل با دشمنان است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان اصفهان، با اشاره به اهمیت کار نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی همواره در جنگ با اشرار و دشمنان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همزمان با هفته نیروی انتظامی، در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان اصفهان امنیت را جزء ضروریات زندگی برشمرد و گفت: سلامتی و امنیت دو نعمتی است که برای انسان ها مجهول است و زمانی افراد قدر آن را می دانند که آن را از دست بدهند.

وی بر ارج نهادن به مقام شامخ شهدای نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: لازم است مردم از شهادت نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی مطلع شوند تا بدانند با وجود تمام شدن جنگ، هنوز افراد زیادی برای حفظ آرامش و امنیت آن ها جان خود را از دست می دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری امنیت کشور را در مقایسه با بسیاری از کشور های منطقه و کشورهای به ظاهر توسعه یافته خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حالی که اغلب کشورهای همسایه درگیر نا امنی، هرج و مرج و جنگ هستند، ایران چون جزیره امنی در آرامش کامل به سر می برد.

وی تصریح کرد: این امنیت و آرامش حاکم بر کشور مرهون از خود گذشتگی ها و ایثارگری های سربازان مخلصی است که در نیروهای مصلح به ویژه نیروی انتظامی حافظ و نگهبان کشوند.

وی افزود: ایران نه تنها در بحث امنیت جز بهترین کشورهاست، بلکه در امنیت و ثبات منطقه نیز بسیار اثر گذار است.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: ایستادگی و مقاومت سوریه و غزه در مقابل تهاجمات دشمنان نیز به پشتوانه حمایت های معنوی و مادی ایران است.

وی ایران را طالب صلح جهانی دانست و گفت: به توصیه قرآن ما با دشمنانی که با ما سر جنگ نداشته باشند، وارد جنگ نمی شویم، اما در دفاع از مظلوم نیز بی تفاوت نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان پرسنل نیروی انتظامی را به خلق نیکو و مدارای با مردم توصیه کرد و گفت: کسی که به شما مراجعه می کند همه جمهوری اسلامی را در شما می بیند، لذا در برخورد با مردم دقت کنید.

وی گفت: نوع برخورد شما از صدها منبر و سخنرانی در جذب مردم به اسلام و انقلاب مؤثر تر است و خدای نا کرده یک برخورد اشتباه ممکن است افراد را نسبت به اسلام  بد بین کند.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.