سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - پنجشنبه 17 مهر 1393

2 هزار پایگاه جمع آوری کمک در مساجد استان اصفهان ایجاد می شود

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: همزمان با برگزاری جشنواره عاطفه ها 2 هزار پایگاه جمع آوری کمک در مساجد استان اصفهان ایجاد می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی مجلس آرا، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در آیین افتتاحیه نمادین جشنواره عاطفه در مدرسه عسگری اظهارداشت: با تلاش پرسنل کمیته امداد و همکاری نهادها و مردم امسال 5 هزار و 600 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سراسر استان اصفهان به مدت 3 روز ایجاد می شود.

وی افزود: از میان 5 هزار و 600 پایگاه جمع آوری کمک بالغ بر 2 هزار پایگاه در مدارس و 2 هزار پایگاه در سطح مساجد استان اصفهان برپا می شود و مابقی با همکاری بسیج و سازمان های اداری در سطح شهرها و محل های برگزاری نماز جمعه برپا می شود.

مجلس آرا با اشاره به همکاری مردم در کمک به نیازمندان گفت: هر ساله با همکاری مردم خیر استان اصفهان شاهد رشد درآمدهای کمیته امداد هستیم که پیش بینی می شود درآمدهای امسال جشنواره عاطفه ها نسبت به سال قبل رشد 50 درصدی داشته باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر ایجاد 5 هزار و 600 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی 700 هزار پاکت جمع آوری کمک نیز در بین دانش آموزان سراسر استان اصفهان توزیع شده تا اینکه خانواده های دانش آموزان نیز در این جشنواره مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه به دانش آموزان نیازمندان همان مدرسه و یا دانش آموزان نیازمند همان منطقه پرداخت می شود.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.