سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - چهارشنبه 16 مهر 1393

ارزش های اسلامی عامل موفقیت و حفظ کرامت انسانی است

استاندار اصفهان با اشاره به تمسک به ارزش های اسلامی گفت: ارزش های اسلامی عامل موفقیت و حفظ کرامت انسانی است.

به گزارش اصفهان شرق؛  دکتر رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به موضوع مهم ارزش های اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: ارزش های اسلامی در کشورهای اسلامی نقش موثری در موفقیت و تحقق اهداف آن کشور ها دارند.

وی افزود: پلیس در کشور ایران برای تحقق اهداف خود و رسیدن به موفقیت به ارزش های اسلامی و معنویت تمسک یافته و هرکجا از مبانی اعتقادی و دینی استفاده کرده در ماموریت های خود موفق بوده است و امروز  امنیت داخلی خوبی در کشور داریم.

دکتر زرگرپور با اشاره به تمسک به ارزش های اسلامی تصریح کرد: ارزش های اسلایم عامل موفقیت و حفظ کرامت انسانی است و هرکجا که ارزش های اسلامی زیرپای گذاشته شود و یا فاصله ای بین ارزش های اسلامی و هدف ایجاد شود آنگاه موفقیت ایجاد نشده و کرامت و ویژگی های ناب اسلامی از بین رفته است.

وی با اشاره به حمله ها و کشتارهای ظالمانه دشمنان در کشورهای جهان مانند عراق و افغانستان، اذعان داشت: دشمنان اسلام به دور از ارزش های اسلامی وانسانی بر ملت های مظلوم می تازند که این کارها کرامت انسانی را زیر سوال می برد.

استاندار اصفهان با انتقاد از وضعیت رسیدگی مراکز بین المللی در برخورد با ظالمان، گفت: دشمنان ناجوانمردانه بر ملت های مظلوم می تازند اما مراکز بین المللی با وجود شعار حقئق بشر و ادعای این موضوع اما هیچ اقدامی در جهت حمایت از ملت های مظلوم انجام نمی دهند.

وی به عزت، مهربانی و اقتدار پلیس در کشورمان اشاره کرد و اظهارداشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت خود را از راه ظلم و ستم بدست نیاورده بلکه با استفاده از ارزش های اسلامی و همراه با مهربانی چنین عزت و اقتداری دارد.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان اصفهان با بیان اینکه برای برخورد با مجرمان نیاز به اقتدار پلیس است، تصرذیح کرد: پلیس در برخورد با عموم مردم با مهربانی باید عمل کند و هیچ گاه برخورد آن با مردم همانند با مجرمان نیست.

وی همکاری و تعامل دستگاه های مختلف اداری کشور با پلیس را در تاکین امنیت و اجرای برنامه های ناجا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دولت نیز نیروی انتظامی را در اجرای برنامه های خود حمایت می کند و در استان اصفهان همکاری دستگاه های دولتی با پلیس وجود دارد.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.