سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:30 - چهارشنبه 16 مهر 1393

همگام با مهم‌ترین رویداد فرهنگی سال در اصفهان

عسگری‌فر: ۴۰۰ اثر نقاشی کودکان جهان در اجلاس میراث ناملموس به نمایش در می‌آید

مدیرکل کانون پرورش فکری‌ کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان نقاشی کودک را به سراسر کشور اعلام کرده و بیش از ۴۰۰ اثر نقاشی از کودکان کشور در اجلاس به نمایش در می‌آید.

به گزارش اصفهان شرق؛حامد عسگری‌فر پیرامون برنامه‌های کانون در اجلاس  و جشنواره بین‌المللی میراث فرهنگی ناملموس اظهار کرد: انتخاب استان اصفهان بر حسب سابقه فرهنگی و مذهبی این استان بسیار به‌جا بوده و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: با تلاش همکاران تمامی این آثار به دبیرخانه ارسال شد و با کمک امور بین‌الملل کانون، بحث بین‌المللی این فراخوان را دنبال کردیم که نزدیک به 10 کشور را در بر می‌گیرد و آثار آنها در حال ارسال به دبیرخانه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری‌ کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: نزدیک به 3 ماه است که تعامل خود را با دبیرخانه آغاز کرده‌ایم و امیدوار هستیم که همانند همیشه بتوانیم کمک‌ها و همکاری‌های لازم را داشته باشیم زیرا اجلاس ناملموس برنامه عظیمی بوده که میزبانی آن بر عهده استان اصفهان است.

وی به نمایشگاه نقاشی در حاشیه این اجلاس اشاره کرد و افزود: برای برپای نمایشگاه نقاشی در اجلاس ICCN اعلام آمادگی کرده‌ایم و دبیرخانه از کانون پرورش فکری کودک‌و‌نوجوان داوری آثار را خواسته بود.

عسگری‌فر بیان کرد: کانون پرورش فکری کودک‌و‌نوجوان استان اصفهان بیش از این می‌تواند در بخش کودکان و در برگزاری هرچه بهتر اجلاس ناملموس کمک کند و همکاری داشته باشد و نباید فراموش شود که به اعتبار کانون پرورش فکری کودک‌و‌نوجوان این آثار جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان نقاشی کودک را به سراسر کشور اعلام کرده و بیش از 400 اثر نقاشی که نزدیک به 250 نقاشی آن متعلق به کودکان اصفهانی بود، جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.