سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:30 - چهارشنبه 16 مهر 1393

همزمان با19 مهرماه انجام می شود:

افتتاح کانون و خانه فرهنگ دیجیتال مساجد در استان اصفهان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: به مناسبت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی افتتاح کانون و خانه فرهنگ دیجیتال، کتابخانه مساجد و دیدار با ائمه جمعه استان اصفهان انجام می شود.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار اصفهان شرق؛ گفت: مناسبت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی افتتاح کانون و خانه فرهنگ دیجیتال، کتابخانه مساجد و دیدار با ائمه جمعه استان  اصفهان انجام می شود.

وی افزود: تقدیر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، تجلیل از مسئولان فعال و مرتبط با کانون های مساجد، برگزاری مراسم های فرهنگی، برگزاری نشست های تخصصی با موضوع های فرهنگی هنری و مواردی از این قیبل نیز به این مناسبت در سراسر استان اصفهان انجام می شود.

حجت الاسلام معتمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع روحانیون و طلاب خراسان شمالی با موضوع لزوم توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: باید کانونهای مساجد و پایگاه های بسیج با همدیگر تعامل و همفکری داشته باشند تا در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد به موفقیت بیشتری دست یابند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: اکنون و در آستانه «19 مهر» باید بگوييم استان اصفهان با دارابودن 1600 کانون فرهنگی هنری، 1004 باب کتابخانه مسجد، 45 کانون تخصصی، 52 مرکز خانه نور، 3000 مسجد برگزار کننده طرح تلاوت نور و 110 هسته پژوهشی توانسته گام هاي موثري براي پيشرفت و توسعه اسلام ناب محمدي بردارد و مدال هاي ارزشمندي را براي استان در بخش هاي مختلف ديني، فرهنگي و هنري به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مسئولان فرهنگی و غیر فرهنگی در احیا کارکرد های مساجد ضروری است که مسئولان با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد  قادر به خدمات رسانی به مردم و احیای کارکردهای مساجد نمایند.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.