اصفهان شرق

مکان مناسبی برای استقرار جانبازان اصفهان در نظر گرفته شود

کدخبر: 35471
1393/07/16 در ساعت 12:15

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اهمیت توجه به رفع مشکلات جانبازان اظهار کرد: رسیدگی به جانبازان 70 درصد باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان این که متأسفانه با وجود این اولویت، جانبازان مکان مناسبی ندارند، تصریح کرد: من بارها و به طور مکرر تأکید کرده‌ام که شرایط جانبازان بالای 70 درصد بسیار ویژه بوده و به نحوی است که هرگز امکان ماندن در خانه برای آنان نیست و باید به طور قطع، مکانی مناسب و در شأن این عزیزان آماده شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه محل نگهداری جانبازان باید از کیفیت بسیاری برخوردار باشد، افزود: محلی که جانبازان در آن به سر می‌برند، باید بهترین مکان چه از نظر تجهیزات و چه دیگر امکانات رفاهی باشد.

وی با انتقاد از این که مکان آسایشگاه شهید مطهری در جوار شرکت دخانیات اصلاً مناسب نیست، بیان کرد: باید مکان جانبازان دور از استقرار دخانیات باشد.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد خاطرنشان کرد: توجه و عنایت ویژه به شرایط و وضعیت جانبازان خود بهترین نوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجهاد است.

وی بیان کرد: من پیشنهاد داده بودم که مکان استقرار جانبازان باید در کنار رودخانه زاینده‌رود که بهترین مکان در اصفهان است، باشد ولی متأسفانه رودخانه اکنون خشکیده و ما در جایی دیگر باید برای جانبازان مکان مناسبی تعبیه کنیم.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم