سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:15 - چهارشنبه 16 مهر 1393

امام جمعه اصفهان:

مکان مناسبی برای استقرار جانبازان اصفهان در نظر گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: من پیشنهاد داده بودم که مکان استقرار جانبازان باید در کنار رودخانه زاینده‌رود که بهترین مکان در اصفهان است، باشد ولی متأسفانه رودخانه اکنون خشکیده و باید در جای دیگری مکان مناسبی در نظر گرفته شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اهمیت توجه به رفع مشکلات جانبازان اظهار کرد: رسیدگی به جانبازان 70 درصد باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان این که متأسفانه با وجود این اولویت، جانبازان مکان مناسبی ندارند، تصریح کرد: من بارها و به طور مکرر تأکید کرده‌ام که شرایط جانبازان بالای 70 درصد بسیار ویژه بوده و به نحوی است که هرگز امکان ماندن در خانه برای آنان نیست و باید به طور قطع، مکانی مناسب و در شأن این عزیزان آماده شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه محل نگهداری جانبازان باید از کیفیت بسیاری برخوردار باشد، افزود: محلی که جانبازان در آن به سر می‌برند، باید بهترین مکان چه از نظر تجهیزات و چه دیگر امکانات رفاهی باشد.

وی با انتقاد از این که مکان آسایشگاه شهید مطهری در جوار شرکت دخانیات اصلاً مناسب نیست، بیان کرد: باید مکان جانبازان دور از استقرار دخانیات باشد.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد خاطرنشان کرد: توجه و عنایت ویژه به شرایط و وضعیت جانبازان خود بهترین نوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجهاد است.

وی بیان کرد: من پیشنهاد داده بودم که مکان استقرار جانبازان باید در کنار رودخانه زاینده‌رود که بهترین مکان در اصفهان است، باشد ولی متأسفانه رودخانه اکنون خشکیده و ما در جایی دیگر باید برای جانبازان مکان مناسبی تعبیه کنیم.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.