سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - چهارشنبه 16 مهر 1393

۳۰۰ هزار همیار پلیس در اصفهان فعالیت می‌کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۳۰۰ هزار همیار پلیس در استان گفت: فرهنگیاران و همیاران پلیس نمونه‌ای از یک پلیس هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسین غلامی در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی که به روزاقتدار، توانمندی و قانون‌مداری نامگذاری شده ، در جشن مهر و دانش و فرهنگیاران پلیس استان با حضور جمعی از مسئولان انتظامی، مدیر‌کل آموزش و پرورش و فرهنگیاران و همیاران پلیس استان در تالار شهدای ادب اصفهان اظهار کرد: در 2 مقطع زمانی سال، یکی در ایام نوروز و دیگری در فصل شکوه علم و دانش و ماه مهر، زنگ همیاران پلیس به‌صدا در آمده و با آماده باش کامل پلیس از دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی به‌عنوان همیار پلیس در ترافیک و روان‌سازی آن بهره می‌گیریم که خود یک اقدام فرهنگی ترافیکی است.

وی با اشاره به وجود 300 هزار همیار پلیس در استان اصفهان ونقش آنان در ترافیک شهری افزود: همیاران پلیس، پلیس ما و پلیس خودشان بوده، و در این مسیر سعی می‌کنیم تا جایی پیش برویم که مردم با پلیس احساس‌کردن خود به قانون احترام گذاشته و دیگر شاهد هیچ تخطی در سطح جاده‌های استان نباشیم، که نتیجه آن چیزی جز پیشگیری و کاهش تصادفات در راه‌ها و جاده‌ها نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه در استان اصفهان هر ساله با وجود همیاران و فرهنگیاران پلیس شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم، تصریح کرد: این وظیفه ما بوده، که در هفته نیروی انتظامی و در جشن مهر و دانش از دانش‌آموزان، مدیران، اولیا و مربیان دانش‌آموزان به‌دلیل همکاری و تعاملی که در جهت فرهنگ‌سازی ترافیک قدم برداشته‌اند، تقدیر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از پیش و با همکاری نهادها و سازمان‌ها در رسیدن به این مهم که همان پیشگیری و کاهش حوادث در راهها است، برسیم.

منبع:  تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.