سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:30 - سه شنبه 15 مهر 1393

دور تازه برنامه هزارصدا آغاز شد

اجرای زنده فرزند ناصر عبداللهی در برنامه هزار صدا

دورتازه برنامه هزارصدای موسیقی عصر روز شنبه 12مهر در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز شد. یکی از بخش‌های برنامه هزار صدا، اجرای نامی عبداللهی پسر مرحوم ناصر عبداللهی بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این برنامه که از این پس دومین و چهارمین شنبه هر ماه در نیاوران برگزار می‌شود، شش خواننده جوان آثار خود را به تماشاگران و کار‌شناسان برنامه ارائه کردند و در پایان نفرات برگزیده از نگاه مخاطبان و همینطور کار‌شناسان اعلام شدند.

آرش نصیری مدیر و مجری این برنامه بود همچنین مهرداد نصرتی در بخش ملودی و تنظیم، امید حاجیلی در  بخش خوانندگی و زهرا عاملی در  بخش ترانه و کلام کار‌شناسی برنامه را بر عهده داشتند.

در این برنامه خوانندها به ترتیب حروف الفبا به روی صحنه دعوت شدند. افشین آوید، سجاد بازاج، مرتضی بحیرایی، مرتضی پالیزدار ، پاکان و محمد شیرازی خواننده هایی بودند که به ترتیب به روی صحنه آمدند.زهرا عاملی ترانه ی قطعه محمد شیرازی را بهترین ترانه خوانده شده در برنامه دانست.ترانه این آهنگ را صدف صادقی سروده بود.

در پایان این برنامه نفرات برگزید کار‌شناسان به این ترتیب انتخاب و معرفی شدند:

نفر نخست: پاکان

نفر دوم: محمد شیرازی

نفر سوم: افشین آوید

همچنین محمد شیرازی و پاکان با اختلاف آرای نزدیک به عنوان نفرات برگزیده مردمی انتخاب شدند.

پاکان ترانه‌ای از مرجان زنگنه روی آهنگی از شهاب مظفری و تنظیم انوشیروان تقوی  را اجرا کرد و  محمد شیرازی، ترانه صدف صادقی با ملودی مرتضی لطفی و تنظیم مهدی خیرخواهی را اجرا نمود.

یکی از بخش های جذاب در برنامه هزار صدا، اجرای نامی عبداللهی پسر مرحوم ناصر عبداللهی بود.

نامی عبداللهی به همراه رامین عبداللهی روی صحنه حاضر شد. او در ابتدا قطعه‌ای بندری با شعری از مرحوم ابراهیم منصفی را اجرا کرد و بعد از آن قطعه راز پدرش را اجرا کرد که از ساخته‌های مهرداد نصرتی روی شعری از نیلوفر لاری‌پور است. هنگام اجرای این قطعه نصرتی هم به او پیوست و بخش‌های از این آهنگ را با او همخوانی کرد.

در پایان برنامه با حضور محمدعلی بهمنی لوح‌های یادبودی به کار‌شناسان و مهمانان برنامه اهدا شد.

قرار است از این پس برنامه هزارصدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی و پاپ در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود و طبق برنامه، دومین شنبه هرماه به موسیقی پاپ و چهارمین شنبه هر ماه به موسیقی اصیل ایرانی اختصاص دارد. برنامه بعدی موسیقی هزار صدا 26 مهر برگزار خواهد شد و در آن گروه های موسیقی اصیل ایرانی به اجرای برنامه می پردازند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.