سرویس: دسته‌بندی نشده 18:00 - سه شنبه 15 مهر 1393

همگام با فستیوال فیلم کودک و نوجوان در اصفهان

فرش قرمز فیلم کودک و نوجوان با تجلیل از پرویز پورحسینی، پیشکسوت سینمای ایران

فرش قرمز بیست و هشتمین جشنوراه فیلم کودک و نوجوان در سینما سپاهان با تجلیل از پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران پرویز پورحسینی انجام شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این مراسم پرویز پورحسینی با اهدای یک لوح مینا کاری از هنر صنایع دستی اصفهان به دلیل زحماتی که در  تلویزیون و سینمای یاران کشیده، تجلیل شد.

وی در این مراسم  در سخنانی کوتاه درباره فیلم های ژانر کودک خود گفت: من امشب به اینجا آمده ام که فیلم ببینم و در کارهای خود زیاد در  فیلم هایی با ژانر کودک بازی نکرده ام؛ البته بازی در باشو غریبه کوچک را در کارنامه خود  دارم که به یادگار مانده است.

پیشکسوت سینمای ایران افزود: منتقدان سینما معتقدند این فیلم جزو بهترین فیلم های سینمای کودک به جا ماند و البته در فیلم سینمایی دره شاپرک ها نیز به ایفای نقش پرداخته ام.

پورحسینی بیان کرد: من در دوران کودکی خود کودکی نکرده ام و دوران کودکی سختی داشتم، آن موقع در کوچه ها با همبازی هایم بازی می کردم ما در خانه ای که زندگی می کردیم که چند اتاقه بود.

در این برنامه از ناصر رفائی کارگردان فیلم فرمول 13 و ارشاد رضایی بازیگر این فیلم نیز با اهدای یک لوح میناکاری نیز تجلیل شد.

در این مراسم دو فیلم فرمول 13 و خانه ای کنار ابرها به نمایش در آمد که در فیلم فرمول 13 استقبال بیشتری صورت گرفت.

هم چنین داوران کودک در ابتدای برنامه دو شعر کودکانه با مضمون جشنوراه فیلم کودک قرائت کردند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.