سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 13:47 - یکشنبه 13 مهر 1393

پیام خانه کشاورز به مردم چه بود:

میزبانی مردم شرق اصفهان لایق تشکر ویژه است

حضور مردم شرق اصفهان و مطرح کردن خواسته های معقولشان در فضایی به دور از تشنج جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

به گزارش اصفهان شرق: وزیر آمد و رفت و موضوعی که در این میان مطرح می شود نوع برخورد مردمی است که با بصیرت قابل وصف خود در این مراسم حضور یافتند و با همان روحیه ی ایثار و شهادت دهه60 میزبان خوبی برای مسئول کشوری بودند. بر این اساس همه ی مسئولین این حضور را تحسین کردند.
خانه کشاورز استان در پیامی از مردم شریف استان به ویژه شرق اصفهان تقدیر کرد.
متن پیام:
ضمن تشکر و قدردانی از تمام کشاورزان اصفهان به ویژه شرق اصفهان که امروز با استقبال بی نظیر از وزیر جهاد کشاورزی مهندس حجتی نشان دادند با تمامی مشکلات وارده و مشکلات فراوان از محبت خود به مسئولین دلسوز مردمی دریغ نمی کنند و با همه دلگرمی و شوق به وزیر محترم حرف هایی برای گفتن داشتند و نشان دادند معنی ادبیات را خوب می دانند و به مسئولین بی ریا و خاکی ابراز ارادت دارند.

باشد که مسئولین خود را پشت درب های اداره ها حبس نکنند و درها را باز کنند و باهمفکری مردم فهیم راه حل را پیدا و فشار را از این قشر پاک کم کنند.

جا دارد در اینجا از تشکل های فعال که در کنار کشاورزان هستند خواست با هم در این زمان بحران برای کشاورزان نوید بخش باشند و امید است با همفکری و هم دلی راههای سخت را هموار کنند.
وزیر محترم این استقبال وظیفه ی حضرتعالی را سنگین و امید است با سعی و کوشش خود بخشودگی وام ها را از هیئت دولت بخواهید و اقدامات لازم را مبذول فرمایید تا مقداری از فشار روحی و مادی کم گردد.

همچنین جهت سهولت کشاورزان راه حلی جهت کشت پاییزه و خرید بذر و کود مورد نیاز ارائه دهید.

محمد صادقی
دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.