سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 11:04 - یکشنبه 13 مهر 1393

همزمان با سراسر کشور:

نماز عید قربان شهر اژیه اقامه شد

امروز اهالي شهر شهيد پرور اژيه ساعت 6 صبح با حضور در گلزار هميشه جاويد شهيدان نماز عيد قربان را به پا داشتند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: روز عيد قربان از اعياد مهمّ اسلامى است. اين روز يادآور اخلاص و بندگى حضرت ابراهيم(عليه السلام)در برابر پروردگار خويش است، آن جا كه فرمان حق براى ذبح اسماعيل صادر شد و ابراهيم آن بنده فرمانبردار خداوند آماده اجراى اين فرمان شد و اسماعيل را به قربانگاه برد و كارد بر حلقومش نهاد، ولى ندايى رسيد كه اى ابراهيم از عهده اين آزمون الهى برآمدى! دست نگهدار كه فرمانبردارى خويش را به درستى اثبات كرده اى.
امروز اهالي شهر شهيد پرور اژيه ساعت 6 صبح با حضور در گلزار هميشه جاويد شهيدان نماز عيد قربان را به پا داشتند. پس از اقامه نماز حجت الاسلام قاسمي امام جمعه موقت شهر اژيه خطبه نماز عيد قربان را ايراد فرمود.

 

3
ايشان در جمع نمازگزاران با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان ،به روایتی از پيامبر اكرم(ص) اشاره و اظهار داشت: پيغمبر اكرم(ص) مي فرمايد در روز عيد قربان فقرا و مساكين را طعام دهيد و قرباني كنيد كه خداوند متعال وعده داده است كسي كه قرباني مي دهد مورد رحمت و مغفرت قرار مي گيرد.
حجت الاسلام قاسمي با اشاره به سه موضوع وحدت مسلمين و مسئله‌ی فلسطین و نگاه هوشمندانه‌ی فعّالان دلسوز جهان اسلام به تفاوتِ میان اسلام ناب محمّدی و اسلام آمریکایی كه در پيام رهبر معظم انقلاب امام خامنه اي به حجاج بيت الله الحرام بيان فرمود: اين پيام نشان دهنده اشراف كامل رهبر معظم انقلاب بر مسائل و اتفاقات جهان بخصوص جهان اسلام است .

2
امام جمعه شهر اژيه با اشاره به نوع اسلام آمريكايي گفت : كشورهاي مسلماني مانند عربستان، قطر، امارات و … كه امروز با آمريكا ائتلاف تشكيل داده اند و غلام حلقه به گوش مستكبران شده اند و براي رسيدن آمريكا و اسرائيل به اهدافشان از هيچ كمك و همكاري دريغ نمي كنند و بجاي اينكه اسلحه شان را بطرف اسرائيل نشانه بروند با تشكيل گروههاي ترويستي تكفيري عليه شيعه و سني دست به جنايت مي زنند اسلام چنين دولتها و رژيم ها اسلام آمريكايي است .

1 4 5 6

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.