سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:47 - یکشنبه 13 مهر 1393

تکرار/ وزیر بهداشت در اصفهان:

وزارت راه ۲۸ مرکز درمانی تا پایان امسال به وزارت بهداشت تحویل می‌دهد

وزیر بهداشت در اصفهان با اشاره به اینکه ۲۸ مرکز درمانی تا پایان سال از وزارت راه و شهرسازی، تحویل وزارت بهداشت می‌شود، گفت: این مراکز درمانی نیازمند ۲ هزار نفر نیرو هستند که امیدواریم معاونت راهبردی رئیس جمهور این نیروها را تأمین کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید حسن هاشمی در حاشیه دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: 28 مرکز درمانی تا آخر سال از وزارت راه و شهر سازی تحویل وزارت بهداشت می‌شود.

وی افزود: این مراکز درمانی نیازمند 2 هزار نفر نیرو هستند که امیدواریم معاونت راهبردی رئیس جمهور این نیروها را تأمین کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: برای این طرح‌ها از هم اکنون به دنبال تأمین تجهیزات هستیم و امیدوار هستم دیگر شاهد این نباشیم که بیمارستانی ساخته و تجهیز شده اما افتتاح نشود و یا پس از بهره برداری بدون استفاده رها شود.

وی با بیان اینکه در سفر به اصفهان درباره مشکلات حوزه بهداشت و درمان در این استان آگاه شدم، گفت: از 2 مرکز درمانی هم بازدید داشتم و امیدوارم در ماه‌های آینده فرصتی ایجاد شود تا بتوانیم در جریان مشکلات دیگر شهرستان استان اصفهان هم قرار گیریم.

هاشمی افزود: در این سفر مقرر شد تا پایان سال در کنار اقدامات مؤثربهداشتی، چند طرح مهم بهداشت و درمان در استان اصفهان به بهره‌برداری برسد.

وی از اجرای 28 طرح در حوزه بهداشت و درمان تا پایان سال در کشور خبرداد و گفت: این طرح‌ها قرار است تا پایان امسال از طرف وزارت راه و شهرسازی تحویل وزارت بهداشت شود و از هم اکنون در صدد فراهم کردن تجهیزات برای افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها هستیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.