سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:30 - یکشنبه 13 مهر 1393

مشکلات زیست‌محیطی ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان برطرف شود

عضو شورای شهر اصفهان گفت: اصفهان از نظر آلودگی هوا جز ۱۰ شهر نخست دنیا بوده و سازمان اتوبوسرانی باید اقدام به وارد کردن اتوبوس‌های با کیفیت کند تا مسائل زیست محیطی این اتوبوس‌ها برطرف شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامحسین صادقیان صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهراصفهان با تشکر از دست‌اندرکارن و مجریان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، اظهار کرد: بحث فضای فیزیکی در افتتاحیه جشنواره امسال مرتفع شده بود و امیدوار هستیم تولیدات نیز از نظر محتوایی جایگاه مناسب خود را داشته باشد.

وی با اظهار تاسف از اینکه اصفهان از نظر آلودگی هوا جز 10 شهر نخست دنیا بوده، خاطرنشان کرد: نقش حمل‌ونقل عمومی و مدیریت آن در این شرایط بیش از گذشته پررنگ شده و باید سازمان اتوبوسرانی با همکاری استانداری اقدام به وارد کردن اتوبوس‌های با کیفیت کرده تا هم از نظر مسائل زیست محیطی و هم کیفیت خدمات دهی شرایط بهتری را برای این ناوگان شاهد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه جلسه در پرسشی از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، بیان کرد: سئوالی که وجود دارد این است که آیا در بارگذاری طرح باغ ویلا برای غرب اصفهان، محدودیت آبی اصفهان در نظر گرفته شده و آیا برآوردی برای جمعیتی استان در اجرای طرح‌های راه و شهرسازی وجود دارد.

وی تصریح کرد: شرایط و شبکه موجود فاضلاب شهر اصفهان پاسخگوی وضعیت فعلی نیست و بازسازی آن نیاز به سرمایه دارد بنابراین این سئوال مطرح است که آیا در طرح‌های ساخت و ساز شهری زیر ساخت‌ها دیده شده است یا خیر.

منبع: اتسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.