سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:30 - یکشنبه 13 مهر 1393

در صورت تأمین بودجه

رینگ چهارم اصفهان از اتوبان شرق تا میدان استقلال اجرا می‌شود

معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری اصفهان گفت: در صورتی که دولت و شهرداری بودجه‌های لازم را برای رینگ چهارم اصفهان تأمین کنند، این رینگ از اتوبان شرق تا میدان استقلال اجرا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ جمشید نو‌رصالحی در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از پروژه‌های مهم اصفهان اظهار کرد: طرح این رینگ از اتوبان شرق تا میدان استقلال آماده شده و اجرایی شدن آن نیازمند تأمین بودجه از سوی دولت و شهرداری است.

وی با بیان اینکه ما با اداره کل راه و شهر‌سازی تعاملات و تفاهمات خوبی داشته‌ایم، اضافه کرد: ابلاغ طرح بازنگری به دلیل وجود موارد مختلفی بوده است.

معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه بخشی از نواقص طرح بازنگری تفصیلی شهر اصفهان رفع شده و بخش دیگری از این طرح نیز به دلیل ماندن در بروکراسی کمیسیون ماده پنج هنوز برطرف نشده است، تصریح کرد: در این کمیسیون هر یک از اشخاص با دید و نگاه خود مباحث را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید به این مباحث به صورت بخشی‌نگری نگاه شود، ادامه داد: نگاه بخشی‌نگری داشتن به چنین مباحثی ما را دچار مشکل می‌کند.

نور‌صالحی با اشاره به ابلاغ طرح باز‌نگری مناطق هفت و 14 تاکید کرد: طرح بازنگری مناطقی مانند دو، پنج، هشت، 11 و 12 نیز به کمیسیون ماده پنج ارسال شده و طرح بازنگری مناطق دیگر نیز طی یک ماه آتی به این کمیسیون ارسال می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

یک نظر در مورد “رینگ چهارم اصفهان از اتوبان شرق تا میدان استقلال اجرا می‌شود”

  1. احمد گفت:

    با درود و عرض ادب و احترام از مسولان کمسیون ماده پنج و شهرداری منطقه 13 خواهش میکنم اجرای طرح را هر چه زود تر به انجام برسانند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.