سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:15 - شنبه 12 مهر 1393

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

آب اصفهان بذل و بخشش شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به بدقولی‌های وزیر نیرو و معاونان وی نسبت به معضل آب اصفهان گفت: طی 12 سال اخیر آب اصفهان به استان‌های دیگر بذل و بخشش شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به درخواست نمایندگان استان برای استیضاح وزیر نیرو، اظهار داشت: جلسه وزیر نیرو با نمایندگان استان اصفهان برگزار و مشخص شد معاونان وزیر نیرو حتی به صورت شکلی هم به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: استیضاح وزیر نیرو در 20 محور مطرح بود و با وجود اینکه چندین جلسه با وزیر نیرو برگزار و محورهای استیضاح و دلایل آن مطرح شد هیچ اقدامی در راستای برطرف کردن نگرانی نمایندگان درخواست دهنده برای استیضاح توسط وزیر انجام نگرفت.

نماینده مردم شاهین‌شهر‌، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری با وزیر نیرو داشتم درخواست آب‌رسانی به حوزه انتخابی خود را دادم البته اظهار کردم که کانال نکو‌آباد پیش از پاییز امکان آب‌رسانی دارد اما وزیر نیرو گفت که در پاییز از طریق این کانال آب‌رسانی انجام می‌شود اما اکنون با این توجیه که از طریق کانال نکوآباد نمی‌توان به این منطقه در پاییز آب رساند این پروژه مهم آب‌رسانی برای کشاورزی شمال اصفهان به طور رسمی تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: وزیر نیرو اظهار می‌کند که از همه دنیا برای اصفهان آب آورده است و مصرف آب اصفهان بیش از حد است، این در حالی است که نه تنها از طریق طرح‌هایی که قرار بوده به اصفهان آب برساند آبی به این شهر نرسیده بلکه طی 12 سال اخیر آب اصفهان به استان‌های دیگر بذل و بخشش شده است.

حاجی‌دلیگانی ضمن تأکید بر وجود مشکل آب شرب در اصفهان گفت: امروز با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس و نمایندگان خواستار استیضاح، جلسه‌ای با وزیر نیرو پیرامون مشکل آب اصفهان و آب‌رسانی از طریق تونل گلاب دو و بهشت‌آباد برگزار شد و امیدواریم این جلسه نتیجه‌ای در پی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح و دقیق در کنترل تنش بین مردم در موضوع آب اظهار کرد: مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده است می‌توانست حداقل از تنش بین مردم بکاهد و اختلافات مردمی در استان‌ها را کم کند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.