سرویس: سیاسی » مقام معظم رهبری 15:00 - جمعه 26 مهر 1392

خطیب نماز جمعه ورزنه

پیام رهبر معظم به کنگره حج بیانگر ایستادگی مردم در برابر غرب است

امام جمعه موقت شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: دنیای غرب همانند گرگ در لباس میش هستند و پیام رهبر معظم به کنگره حج بیانگر ایستادگی مردم در برابر دنیای غرب است.

kkkkkkkk

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق درشهرورزنه به نقل از صاحب؛ حجت ‌الاسلام والمسلمین احمد کریمی امام جمعه موقت در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه اظهار داشت: تسبیحات حضرت زهرا(س) بسیار افضل است و در روایات بسیاری به این امر اشاره شده است.

وی با توجه به روایات گفت، امام محمد باقر(ع) فرمودند: خداوند به چیزی بالاتر از تسبیح حضرت زهرا(س) حمد نمی شود وهمچنین امام صادق (ع) فرمودند: تسبیح حضرت زهرا موجب آمرزش گناهان است و مصداق ذکر کثیر قرآن و سفارش ایشان به تعلیم فرزندان خود به تسبیح حضرت زهرا (س) همانند تعلیم  نماز است .

امام جمعه در ادامه به مستحبات نماز اشاره و افزود: گفتن سه تکبیر در پایان نماز در فتح مکه  اضافه شده است  و همچنین  خواندن دعای لااله الا الله وحده وحده…انسان را نا امید از درگاه حق نمی گرداند. وی به بلند کردن دستها به طرف آسمان اشاره و گفت: بلند کردن دستها به طرف آسمان از مستحبات  دیگر بعد از نماز می باشد و دعای بعد از نماز خصوصا نمازصبح وعصر در درجه بالای استجابت قراردارد.

امام جمعه موقت ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه پس از دعوت مردم به تقوی الهی، با اشاره به ولادت باسعادت امام هادی (ع) گفت: ایشان درنیمه ماه ذی الحجه سال212هجری درمدینه به دنیا آمد و در سن 8 سالگی به امامت رسید ومدت امامت آن بزرگوار33سال بود .

این امام بزرگوار در دوران امامت خود دارای شبکه ارتباطی با وکلای قوی وهمچنین به پرورش شاگردانی درمکتب دین پرداختند که در دوران حیات پربار ایشان  مصادف بود با خلافت شش خلیفه عباس که متوکل از نظر ظلم وستم سرآمد دیگر خلفاء بود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین احمد کریمی با اشاره به واقعه غدیر خم این روز را برای شیعیان بزرگترین عید برشمرد و رسیدگی به فقرا را جزء برنامه های این روز خواند.

خطیب موقت نماز جمعه  ورزنه  در ادامه  افزود: پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج بیانگر ایستادگی مردم در برابر دنیای غرب است که خود را همانند گرگ در لباس میش به ایران می نمایاند.
وی با اشاره به  در پیش بودن محرم  گفت: توسل به امام حسین (ع) راه میان بر سعادت وخوشبختی دنیا وآخرت است.

بعد از اقامه  نماز عصر صادقی بخشدا ر بخش بن رود  در سخنانی با اشاره به هفته مبارزه با بلاهای طبیعی،همدلی وهمفکری تمام ادارات و نهادها را در برطرف شدن مشکلات مردم ضروری دانست.
gfgg

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.