سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 00:01 - جمعه 11 مهر 1393

دبیر همایش رسانه و ماهواره:

مدیران بهترین سفیران فرهنگی در مدارس می باشند

دبیر همایش رسانه و ماهواره گفت: قصد ما این است که با آگاه سازی مدیران مدارس از وقوع مشکلات در بین دانش آموزان و جوانان جلوگیری به عمل آوریم.

به گزارش اصفهان شرق، همایش بزرگ رسانه و ماهواره ویژه مدیران مدارس شهر اصفهان به همت مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق(ع) در سالن همایش های هتل عباسی برگزارشد.
در این همایش شریعتی نائب رییس شورای شهر، فلاح نائب رییس کمیسون فرهنگی و عضو شورای شهر، مقواساز فرمانده ناحیه امام صادق(ع)، پور حسینی معاون آموزش و پرورش استان اصفهان، نادم زاده رییس آموزش پرورش ناحیه 2 شهر اصفهان ،اعتباریان رییس آموزش و پرورش ناحیه 6 شهر اصفهان حضور داشتند.
سرهنگ مقواساز فرماندهی ناحیه امام صادق (ع )، حجت السلام مظاهری معاون آموزش ناحیه امام صادق (ع)سخنرانی کردند. همچنین استاد طاهری سخنران ویژه این همایش بود که در خصوص ماهواره و اپلیکیشن های موبایل های آندرویدی مانند واتس اپ و وایبر و اینستاگرام سخنرانی نمود.

Photo by Mohsen Khorram (1)
عماد کاظمی دبیر همایش رسانه و ماهواره در حاشیه مراسم در مصاحبه با اصفهان شرق عنوان کرد: مدیران مدارس می توانند بهترین نقش را در پیشگیری و حل معضلات ناشی از رسانه در بین دانش آموزان داشته باشند.
وی افزود: امروزه مشکل عدم وجود سواد رسانه ای در بین دانش آموزان و اولیا باعث به وجود آمدن مشکلات متعدد اخلاقی و اجتماعی شده است.
کاظمی با اشاره به اینکه مدیران بهترین سفیر فرهنگی در مدارس هستند اظهار کرد: ما قصد داریم که با آگاه سازی مدیران مدارس از وقوع مشکلات در بین دانش آموزان و جوانان جلوگیری به عمل آوریم.
دبیر این همایش گفت: امید است که با هماهنگی هایی که با آموزش و پرورش انجام گرفته از این پس شاهد همکاری های بیشتری جهت ارتقا فرهنگ و سواد رسانه ای دانش آموزان و جوانان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.