اصفهان شرق

برنامه های هفته ی تربیت بدنی از سوی اداره ی ورزش وجوانان بخش بن رود اعلام شد

کدخبر: 3450
1392/07/26 در ساعت 14:57

1-11

اکبری رییس اداره ی ورزش وجوانان بخش بن رود در گفتگو با اصفهان شرق گفت: با توجه به مهم بودن ورزش در سلامتی افراد و تحقق شعار روح سالم در بدن سالم، در طول هفته ی تربیت بدنی و ورزش چندین برنامه ی ویژه در سطح بخش بن رود اجرا خواهد شد.

وی افزود: یک دوره مسابقات والیبال ویژه ی خواهران و داژبال( وسطی )، مچ انداختن ویژه ی آقایان شهر ورزنه به منظور احیای ورزش های بومی و محلی در این هفته اجرا خواهد شد.

اکبری بیان کرد: پیگیری شروع پروژه ی استخر سر پوشیده شهر ورزنه با اعتبار طرح ملی در شهر از دیگر پروژه های اجرایی در این هفته می باشد و در این زمینه از پیگیری های مستمر نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خصوصا دکتر کامران  تشکر فراوان داشت.

رییس اداره ی ورزش وجوانان بخش بن رود از راه اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در ورودی پارک ساحلی ورزنه  به منظور روی آوردن همه ی افراد شهر به ورزش صبحگاهی و جلوگیری از بیماری هایی نظیر فشار خون، چربی های زائدو بیماری های قلبی خبر داد.

اکبری در پایان ضمن تشکر اززیبایی مسئول تربیت بدنی شهرستان اصفهان و همچنین  عطایی شهردار و صادقی بخشدار ورزنه به پاس زحمات وی در زمینه ی ورزش ،  با توجه به جمعیت 32 هزار نفری بخش بن رود خواستار رسیدگی بیشتر مسئولین به بخش شد.