سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - شنبه 12 مهر 1393

اجلاس ميراث فرهنگي ناملموس، زمينه افزايش روابط ايران و کشورهاي ديگر را فراهم مي‌کند

شهردار اصفهان گفت: اجلاس ميراث فرهنگي ناملموس، زمينه افزايش روابط ايران و کشورهاي ديگر را فراهم مي‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛  سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار اصفهان در ديدار با دبيرکل سازمان ميراث فرهنگي ناملموس با اشاره به اهميت توجه به برگزاري اين اجلاس در اصفهان اظهار داشت: برنامه‌هاي بسياري براي برگزاري اين اجلاس در اصفهان مد نظر قرار گرفته شده و همه اصفهان آماده برگزاري اين جشنواره هستند.

وي با بيان اينکه مسئولان تلاش بسياري براي برگزاري اين جشنواره به عمل آورده‌اند، تصريح کرد: اجلاس در تمام استان‌هاي کشور برگزار مي‌شواد و قرار است در تمام استان‌هاي کشور، برنامه‌ها با کيفيت بالا برگزار شود.

شهردار اصفهان تصريح کرد: اصفهان اين مسئله را به ميزان قابل توجهي جدي گرفته زيرا اگرچه سازمان ميراث فرهنگي ناملموس يک سازمان جوان به شمار مي‌رود اما تلاش مي‌کنيم که واقعه‌اي در شأن اصفهان برگزار کنيم.

وي افزود: ما بايد تلاش کنيم که اصفهان سبک تاريخي اجلاس ميراث فرهنگي ناملموس شود و خوشحال هستيم که امروز ارتباط صميمانه‌اي بين کشورهاي ايران و کره برقرار است.

سقائيان‌نژاد به ارتباط خوب ايران و کره اشاره کرد و گفت: ما تلاش مي‌کنيم که اين ارتباط افزايش يابد و ايران قرار است پيام‌آور صلح و دوستي براي کشورهاي مسير جاده ابريشم باشد و در اين راستا برنامه‌هايي از اين دست، بسيار کمک مي‌کند.

وي اضافه کرد: برگزاري جشنواره ميراث فرهنگي ناملموس به ميزان قابل توجهي در ارتباط بين دو کشور موثر بوده و بايد کاري کنيم که اين ارتباط مستحکم‌تر شود.

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اينکه يونسکو از اهميت بسياري براي ما برخوردار است، تلاش مي‌کنيم که ارتباط ما با اين سازمان افزايش يابد و تلاش مي‌کنيم که با يونسکو بيش از گذشته ارتباط برقرار کنيم.

پايان پيام/

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.