سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:00 - شنبه 12 مهر 1393

پرده صلح در اصفهان رونمایی شد

پرده صلح از برنامه های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش اصفهان شرق؛  پرده صلح از برنامه های جشنواره  بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان رونمایی شد که نوجوانان تصویرهایی از معصومیت های کودکان و نوجوانان در جنگ را به تصویر می کشند که این فرصتی برای توسعه فرهنگ صلح در جهان است.

دکتر حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در آیین رونمایی از پرده صلح اظهارداشت: باید از ظرفیت های هنری برای گسترش فرهنگ صلح در جهان استفاده کرد و این فرهنگ را در جهان گسترش داد و ظلم و ستم مستکبران را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: سینما کمک خوبی به گسترش فرهنگ و هنر در جهان می کند که برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان علاوه بر گسترش فرهنگ صلح بستر خوبی برای آشتی خانواده ها با سینما شده که باید از این ظرفیت سینمای کودک استفاده شود.

ایوبی ادامه داد: با توجه به نقش سینمای کودک و نوجوان در جامعه گروه سینمایی کودک و نوجوان راه اندازی می شود که اصفهان با توجه به ظرفیت های هنری که دارد می تواند پایگاه اصلی گروه سینمایی کودک و نوجوان در کشور باشد و در این راستا فعالیت کند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری اصفهان، تصریح کرد: اصفهان مهد هنر است و در سطح کشور و بین المللی نقش آفرین بوده و می توان سال به سال سهم اصفهان را در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان افزایش داد زیرا اصفهان در این عرصه توانایی خود را نشان داده است.

پایان پیام/

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.