سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 01:51 - جمعه 11 مهر 1393

شنیدن کی بود مانند دیدن:

شرق اصفهان میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهد بود

وزیر جهاد کشاورزی در سفری چند ساعته میهمان شرق اصفهان خواهد شد و از نزدیک آنچه بر سر مردم شریف شرق آمده است را مشاهده خواهد کرد.

شنیدن کی بود مانند دیدن

به گزارش اصفهان شرق: طی سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اصفهان، همزمان با روز دوم سفر این مقام مسئول کشور در اصفهان، سفری چندساعته به شرق اصفهان خواهد داشت.

مردم شرق اصفهان که در دیار آفتاب سوخته کویر چندین سال پیاپی با مشکلات دست و پنجه نرم می کردند بعد از گذشت سفر قبلی وزیر و انتظار آمدن ایشان که منتهی به نیامدن شد امروز با آغوش باز از وزیر جهاد کشاورزی استقبال می کنند تا نشان دهند میزبان مسئولین در جهت پیگیری صادقانه بر حل مشکلات می باشند.

محمدرضایی

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سفر وزیر به برخی مناطق آسیب دیده شرق اصفهان اظهار داشت: آمدن وزیر جهاد کشاروزی به شرق اصفهان می تواند تاثیر بسزایی بر تاکید گفته هایی باشد که تاکنون مسئولینی از جنس کشاورز بازگو کردند.

حسین محمدرضایی ادامه داد: با دیدن بحران شرق اصفهان وزیر متوجه خواهد شد که زیر گوش کلان شهر اصفهان مناطقی دارم که از بدترین نقاط سیستان و بلوچستان بحران زده تر است.

وی اظهار امیدواری کرد که طی این بازدید تصمیمات قابل اجرا برای رفع مشکلات شرق اصفهان گرفته شود.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت بحران شرق اصفهان می بایست از نزدیک به دید وزیر نیرو می رسید و مسلما آن زمان نمی گفتند از تمام دنیا آب برای اصفهان آورده ایم و باز می گویند آب می خواهید.

صادقی دبیر اجرایی خانه کشاورز استان در گفتگو با خبرنگار ما از مراجعات کشاورزان در خصوص عدم برداشت کمک معیشتی مرحله دوم افزود: به دلیل عدم پرداخت برخی اقساط وام ها توسط کشاورزان برخی بانکها این حساب را بلوکه کرده اند و این کار عاملی شد تا برخی از کشاورزان به خانه کشاورز مراجعه کنند و درخواست مطرح کردن این موضوع به مراجع بالاتر را داشته باشند و ما از وزیر می خواهیم طی این سفر چند ساعته خود وسعت بالای محرومیت را مشاهده کنند و اقدامی در جهت بخشودگی وامها داشته باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.