سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 00:56 - جمعه 11 مهر 1393

همزمان با سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اصفهان:

دیدار وزیر جهاد کشاورزی با تشکل های کشاورزی استان اصفهان انجام شد

وزیر جهاد کشاورزی در سفر خود به استان اصفهان با نمایندگان تشکل های کشاورزی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اصفهان شرق: وزیر جهاد کشاورزی در سفری دو روزه به استان اصفهان صبح امروز در سمیرم  و شهرضا حضور پیدا کرد.

در ادامه این سفر جلسه ای در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان اصفهان با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، تشکل های کشاورزی استان اصفهان، اتحادیه (زنبورداران، مرغداران و گاوداران) انجام شد.

در این جلسه تشکل ها به بیان مشکلات پیرامون مسائل مربوط به حوزه کاری خود پرداختد.

پس از شنیدن صحبت های بیان شده و مشکلاتی که در جلوی راه تشکل ها قرار دارد، حجتی در جهت کمک به رفع مشکلات مطرح شده، قول کمک و پیگیری مباحث بیان شده را داد.

گفتنی است در این جلسه گذری کوتاه بر نارضایتی از انتقال آب شرب به یکی از شهرستان های استان، مشکلات وام های اختصاصی به کشاورزان، زمان بندی آب پاییزه و وضعیت واسطه ها و برخی مشکلات اتحادیه ها انجام گرفت و وزیر از نزدیک به درد و دل های حاضران گوش فرا داد تا بتوان مسیر خوبی بر حل مشکلات در سفر دو روزه ی حجتی به شهری که مهر برخورداری بر آن خورده است، داشته باشیم.

 

صادقی دبیر اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان در حاشیه ی این جلسه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: امیدواریم با امدن وزیر کشاورزی گره برخی مشکلات دامنگیر کشاورزان شر ق اصفهان حل و فصل شود.

وی با اشاره به خشکسالی های 7 ساله ی شرق اصفهان اظهار داشت: انشاالله فرجی شود و بتوان قدم خیری در جهت بخشودگی وام های کشاورزی با امدن وزیر برداشت زیرا کشاورزانی بدهکار به بانک ها هستند که حتی قوت روزانه ی خود را به سختی به دست آورده و با ابرو زندگی می کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.