سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:24 - پنجشنبه 10 مهر 1393

خبرهای خوش برای بازار دلار در راه است

درحالی که از شنبه هفته جاری قیمت دلار در بازار روند صعودی را پیش گرفته ولی اخباری طی دو روزگذشته منتشر شده که نشان می دهد بزودی بهای دلار روند نزولی را آغاز می کند.

به گزارش اصفهان شرق: درحالی که از شنبه هفته جاری قیمت دلار در بازار روند صعودی را پیش گرفته ولی اخباری طی دو روزگذشته منتشر شده که نشان می دهد بزودی بهای دلار روند نزولی را آغاز می کند.
بهای دلار در بازار تحت تاثیر حواشی تحولات هسته ای افزایش یافته بود. این اتفاق نیر در شرایطی رخ داد که هیچ کدام از مسولان تیم دیپلماسی ایران اظهار نظر منفی در مورد مذاکرات انجام نداده بودند و تنها سکوت آنها منجر به رشد قیمت ها شده بود.

اما طی دو روزگذشته خبرهایی در محافل رسانه ای و اقتصادی منتشر شده که نشان می دهد بزودی بهای دلار روندی عکس را پیش می گیرد. در صورتی که منطق بازار برای افزایش قیمت ها تنها متکی به موضوعات سیاسی باشد، همین منطق در شرایط جدید منجر به افت قیمت ها می شود.

روزگذشته روزنامه جوان تیتر یک خود را به گزارشی تحت عنوان «مذاکرات پنهان نیویورک» اختصاص داده بود. این گزارش نشان می داد که روند مذاکرات هسته ای ایران برخلاف تصور رسانه ای به سمت بهبود حرکت می کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.