سرویس: تولیدی » خبر پوششی 23:01 - چهارشنبه 09 مهر 1393

شهردار ورزنه به مناسبت در تجلیل از آتش نشانان:

آتش نشانان یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری را به دوش می کشند

شهردار شهر ورزنه طی جلسه ای با حضور مسئولین بخش بن رود و آتش نشانان گفت: آتش‌نشانی یکی از قسمت‌های مهم شهرداری‌هاست و انجام این وظیفه بیش از آنکه نیازمند ابزار و ادوات مخصوص باشد، مدیون شجاعت آتش‌نشانان است .

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: زنگ آتشنشانی دردبیرستان دخترانه شهید احمدی پناه روستای هاشم آباد با حضور معاون فرماندار اصفهان و مسئولین بخش بن رود زده شد.
به همین مناسبت مانور آتش نشاني با شرکت خودروهای امدادی در شهر ورزنه انجام شد.

IMG_0608
معاون فرماندار اصفهان روز بزرگداشت خدمات ایمنی و آتش نشانی را فرصتی مغتنم برای تجلیل از جان فشانی های نیروهای سخت کوش آتش نشانی دانست.
جعفری معاون فرماندار اصفهان طی جلسه ای با مسئولین شهر ورزنه، با تجلیل از مقام آتش نشانان گفت: عقل سلیم حکم می کند که انسان از خطر و حادثه فرار کند اما وجدان انسانی آتش نشانان آن ها را مردانی استوار قرار داده است تا فرشتگان نجات همنوعان خود باشند.

IMG_0687
امام جمعه ورزنه در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و از جان گذشتگی های پرسنل سخت کوش واحد آتش نشانی شهرداری ورزنه اظهار داشت: همه تلاش ما این است که بتوانیم با توجه به امکانات موجود از زحمات شما عزیزان تقدیر کنیم هرچند تنها خداوند بزرگ می تواند ایثارگری شما را پاداش دهد.

IMG_0670
شهردار شهر ورزنه شهرداری را نسبت به تلاش این قشر زحمت کش مدیون خواند و بیان کرد: آتش‌نشانی یکی از قسمت‌های مهم شهرداری‌هاست که بار یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری را به دوش می‌کشد و انجام این وظیفه بیش از آنکه نیازمند ماشین‌آلات و ابزار و ادوات مخصوص باشد، مدیون شجاعت و وظیفه‌شناسی آتش‌نشانان است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.