سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 18:32 - پنجشنبه 10 مهر 1393

قهرمان طلای مسابقات ووشو باشگاه‌های اروپا و آسیا:

پرچم قهرمانی ایران را به یاد مقاومت غزه بالای سر بردم

مهدی حیدری قهرمان مسابقات ووشو کاپ آزاد آسیا اروپا گفت: ایستادن بر سکوی قهرمانی و بالا بردن پرچم ایران احساسی وصف ناشدنی برایم به ارمغان می آورد که دوست دارم این احساس را به مردم مظلوم غزه هدیه کنم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از براآن جنوبی: درست در هفته دوم مهر ماه وقتی از اصفهان به منزل می آمدم، بنری که نام قهرمان جوان سال 92 در روستای دشتی بر روی آن نوشته بود توجه من را به خود جلب کرد.

نام مهدی حیدری ووشو کار اصفهان و مدال های کسب شده او در مسابقات استانی و کشوری افتخار دشتی و بخش مرکزی می باشد، آن هم در روستایی که به گفته قهرمانش با وجود داشتن جوانان ورزشکار سالن ورزشی مجهز به امکانات ایده ال ورزشی ندارد.

مهدی حیدری در بخش تالو فعالیت دارد و در این رابطه گفت: مسابقات ووشو باشگاه‌های اروپا و آسیا زیر نظر سازمان آزاد جهانی(چی وان) برگزار  و ورزشکاران کشورهای شرکت کننده با قدرت در این میادین حاضر شدند.

وی از حضور 18 کشور از آسیا و اروپا در این دوره مسابقات ایروان ارمنستان خبر داد و تصریح کرد: این بازی ها با تعداد 160 نفر در سه روز از چهارشنبه آغاز و فینال این مسابقات در روز شنبه انجام شد.

 

مهدی حیدری

قهرمان طلای آسیا- اروپا در معرفی خود گفت: از سال 1378 از باشگاه آپادانا با مربی گری مجید اعلایی کار خود را آغاز کردم و در این مدت مقام های استانی، کشوری، آسیایی- اروپایی کسب کردم.

حیدری مربی تالوکاران ورزش کاران نونهالان دشتی است و در این زمینه گفت: 4 سال است مربی ووشو در روستای دشتی هستم و چند سالی است مربی بالای سرم نبوده و با توکل بر خدا و تلاش بی وقفه خودم این مرتبه هم توانستم مدال طلای این مسابقات را از آن خود کنم.

ورزشکار جوان شرق اصفهان این موفقیت را مدیون زحمات بی شائبه ی پدر و مادر خود عنوان کرد و افزود: به پدر و مادر خودم مدیونم و دوست دارم موفقیت خود را به آنها هدیه کنم و در این جهت حس بالا بردن پرچم کشورم، احساسی غیر قابل وصف می باشد که بازگو کردنش در هیچ سخنی نمی گنجد.

مهدی حیدری در پاسخ به این سوال که به عنوان ورزشکار چطور به مردم غزه ابراز همدلی می کنی گفت: گاهی ایستادن در برابر کشورهای عربی که حامی برخی ددمنشی های رژیم اسرائیل هستند برایم سخت است ولی وقتی پیروز میدان ورزش می شوم احساس شادی پیروزی را به کودکان غزه هدیه می کنم زیرا حمایت من بالا بردن پرچم کشورم در جلوی چشمان دشمنان است.

احساس مهدی جوان متولد سال 69 شرق اصفهان، نه تنها برای ما بلکه حس نوع دوستی جوان ورزشکار را به جهان نشان داد.

مهدی حیدری

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.