سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 03:05 - سه شنبه 08 مهر 1393

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان

درخواست مجدد از وزیر جهاد کشاورزی جهت حضور در شرق اصفهان

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان گفت: از وزیر جهاد کشاورزی خواهشمندم تا در حضور مجدد شما در استان از این منطقه بازدید نمایید و از نزدیک با مشکلات کشاورزان شرق آشنایی بیشتر داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از خانه کشاورز اصفهان:  وزیر جهاد کشاورزی و معاونانش در محل خانه کشاورز حضور یافتند و با اعضای این تشکل دیدار کردند.

اعضای خانه کشاورز در دیدار خود با وزیر جهاد کشاورزی نسبت به نرخ خرید تضمینی مصوب 1155 تومانی گندم اعتراض و اظهار امیدواری کردند با بازگشت رییس جمهور از سفر این نرخ مورد بازنگری قرار گیرد.

در این دیدای اعضای خانه کشاورز گلایه‌های خود را از وضعیت کشاورزی از جمله پایین بودن نرخ خرید تضمینی مصوب گندم، وضعیت تولید لیموترش و شیوع بیماری جاروک لیمو ترش مطرح کردند.
در پایان صحبت‌های اعضای خانه کشاورز، وزیر جهاد کشاورزی و معاونانش سخنرانی کردند و در پایان این مراسم، اعضای خانه کشاورز حجتی را با تشویق بدرقه کردند.

در این جلسه مهندس صادقی دبیر خانه کشاورز استان اصفهان نیز به نمایندگی از کشاورزان استان ضمن بیان مشکلات کشاورزان گلایه هایی را نیز مطرح کرد.

3333000003
ایشان نسبت به این که وزیر کشاورزی در بازدید از استان از زمین های خشک شده کشاورزان شرق بازیدید نموده اند گلایه نمود و بیان داشت: از شما خواهشمندم تا در حضور مجدد شما در استان از این منطقه بازدید نمایید و از نزدیک با مشکلات کشاورزان شرق آشنایی بیشتر داشته باشید.

ایشان در ادامه از برخی مدیران انتقاد نمود و اظهار کرد: ما باید خادمان مردمی باشیم که روزگاری پیامبر بر دستان آنها بوسه میزد و برخورد مناسبی که در شان این دلسوخته گان است داشته باشیم.

 

22200000054 930705-10000000

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.