سرویس: تولیدی » خبر پوششی 01:42 - دوشنبه 07 مهر 1393

با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) انجام شد:

تجدید میثاق با خانواده معظم شهدای بخش بن رود

سردار فدا در بازدید از خانواده شهدای بن رود گفت: امروز برهمه واجب است که وارثان شایسته ای برای شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، با حضور سردار فدا جانشین سپاه صاحب الزمان، سرهنگ ساعی فرمانده ناحیه امام علی(ع) و مسئولین شهر ورزنه از خانواده ی شهیدان نصیری، اکبریان و بوجاری بازدید به عمل آمد.
سردار فدا جانشین سپاه صاحب الزمان در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

 

وی افزود: شهدا رفتند تا ایران اسلامی عزتمند شود و امروز برهمه واجب است که وارثان شایسته ای برای شهدا باشند و بسیجیان نیز باید در این راه ثابت قدم بوده و محافظ ایران اسلامی باشند.

 

سرهنگ ساعی فرمانده ناحیه امام علی(ع) در این دیدار بیان کرد: ایثارگری و جانفشانی شهدا و جانبازان تنها با پاداش خداوند متعال پاسخگو خواهد بود و در این دنیا هیچ چیزی نمی تواند منزلت شهدا را جبران کند زیرا آنها تنها معامله با اهداف و آرمان های بلند خود داشتند.

 

صادقی بخشدار بن رود با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

 

وی در ادامه بیان کرد: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است.

 

عطایی شهردار شهر ورزنه در ادامه بیان کرد:امید است با خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا، ضمن ادامه دادن مسیر و راه روشن و درخشان شهدای سرافراز ایران اسلامی، با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان ایران به سمت شکوفایی و توسعه روزافزون رهنمون شود.

 

وی گفت: هرچه انقلاب اسلامی و نظام دارد از برکت خون شهدا، خانواده‌های آن‌ها و عاشقان اهل بیت (ع) است

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.