سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 01:39 - دوشنبه 07 مهر 1393

سردار فدا در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق:

انتظار ما مساعدت بیشتر بانکها به شرق اصفهان است/ پتانسیل شرق اصفهان از دفاع دیروز تا اقتصاد مقاومتی امروز

سردار فدا گفت: شرق اصفهان ظرفیت و پتانسیل خیلی خوبی دارد و طی 35 سال گذشته در عرصه دفاع از انقلاب و نظام به درستی ثابت کرده است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: شرق اصفهان چند سالی است که با مشکلات عدیده ای در عرصه های مختلف شده است و بازدید مسئولین از مردم شرق اصفهان شاید به معنای واقعی رفع محرومیت ها در وهله ی اول باشد ولی مشکلات را به درستی به گوش مردم رده بالا می رساند.

سردار فدا در سفر به ورزنه از نزدیک بازدیدی چند ساعته از طرح های اقتصاد مقاومتی این بخش داشتند. در این زمینه گفتگویی با وی داشتیم که به شرح ذیل به ان می پردازیم.
اصفهان شرق- سردار ضمن عرض خیرمقدم محضر حضرتعالی و هیئت همراه، هدف حضرتعالی از سفر به بخش بن رود خصوصاً شهر ورزنه درچیست؟
سرکشی به پروژه های اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از اهداف سفر بنده به ورزنه است که الحمدالله جوانان پرشور شرق اصفهان علی رغم مشکلاتی که وجود دارد در حوزه اقتصاد مقاومتی وارد شدند البته بدون مشکل و بدون دشواری نیست ولی جا دارد که از مسئولین استان و رده های که در خصوص کمک و مساعدت و خدمات و بانک ها گام های موثری و بیشتری برداشته اند خواست تا تلاش بیشتری داشته باشند که این مجموعه در قالب اقتصاد مقاومتی بتواند با ظرفیت سازی و قالب ایجاد شغل و کارآفرینی فعالیت کند و انشاالله بتوانند با فراغ بال بیشتر و همت بیشتری نسبت به توسعه و تقویت عرصه های اقتصاد مقاومتی انشاءالله کمک بکنند.

 

IMG_0275 (2)
اصفهان شرق- امسال از سوی رهبر معظم سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی شناخته شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان با توجه به وضعیت خشکسالی منطقه خصوصاً شرق اصفهان در چه زمینه های می تواند کمک حال مردم باشد؟
ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در پاسخ به این سوال می بایست بگویم ما با توجه به وضعیت شرق با همکاری مسئولین استان درصدد توجه به مسایل شرق اصفهان هستیم و سپاه در قالب عرصه های اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی که اضافه بر سایر نواحی و بقیه نقاط اصفهان یک مبلغ مازاد بر سهمیه اصفهان، پیش بینی نمودند که در قالب تقویت و توسعه عرصه های اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود. یکی از بخش های آن همین پرورش قارچ، پرورش دام و طیور و پرورش گیاهان گلخانه ای که این هم می تواند در قالب کار اقتصاد مقاومتی پیگیری شود البته مشکلاتی وجود دارد از جمله معرفی، مراجعه به بانک و بعد دریافت وام و بعدهم بازپرداخت آن که روند طولانی تری را طی می کند که انتظار این است بانک ها و مسئولین کمک و مساعدت بیشتری انجام بدهند که هم فرصت کمتری در بحث دریافت وام ها ببرد و هم بازپرداخت وام ها با مشکل خاصی مواجعه نشود.

 

IMG_0286 (2)
اصفهان شرق- پتانسیل بسیجیان و پایگاه های منطقه را چگونه ارزیابی می کنید؟

شرق اصفهان ظرفیت و پتانسیل خیلی خوبی دارد و طی 35 سال گذشته در عرصه دفاع از انقلاب و نظام و حضور در صحنه های دفاع از انقلاب مثل راهپیمایی ها، انتخابات خیلی خوب بوده و مورد دوم ولایت مداری در این عرصه و ظرفیت خیلی خوبی است که باید به آن توجه کرد و از آن استفاده شود.
با تشکر از شما در قبول گفتگو با اصفهان شرق
IMG_0280 (2) IMG_0273 (2) IMG_0281 (2) IMG_0284 (2) IMG_0294 (2)

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.