سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:30 - دوشنبه 07 مهر 1393

نرم‌افزار اندروید «نبرد مثلث‌ها» رونمایی شد

به همت موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی، اپلیکیشین اندروید «نبرد مثلث‌ها» ویژه عملیات رمضان در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، عصر امروز دستاوردی دیگر در عرصه فضای مجازی و تلفن همراه ارائه کرد.

علیرضا چمن‌آرا، مسئول اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی شهید صیاد شیرازی در حاشیه مراسم رونمایی این اپلیکیشن در جمع خبرنگاران گفت: پس از فتح خرمشهر در سال 1361 ه.ش و برتری سیاسی- نظامی ایران که یکی از اهداف آن خاتمه جنگ بود پیش‌بینی می‌شد که زمینه اتمام جنگ فراهم شود اما به دلایل مختلف از جمله توجه نکردن نظام بین‌الملل به حقوق ایران و حضور نیروهای عراق در بخشی از خاک ایران و ادامه حملات (به جز در زمین) سبب شد تا شرایط صلحی پایدار همراه با تنبیه متجاوز فراهم نشده و از همین رو عملیات رمضان در قرارگاه کربلا طراحی و در منطقه غرب جاده اهواز و شمال کانال ماهیگیری و شمال شرق بصره عراق اجرا شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا همزمان با هفته دفاع مقدس نرم‌افزار اندروید «نبرد مثلث‌ها» ویژه عملیات رمضان در اصفهان رونمایی شد.

چمن‌آرا اضافه کرد: این اپلیکیشن که حاصل همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و موسسه فرهنگی شهید صیاد است، در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور نافیان، رئیس بنیاد شهید اصفهان و سردار شیروانیان، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان رونمایی شد.

وی عنوان کرد: در این نرم‌افزار بخش‌های مختلفی از جمله آشنایی اجمالی با عملیات و آثار آن، معرفی شهدا، نگارخانه و بخش جست‌و‌جوی شهدا قرار گرفته است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند به منظور دریافت رایگان این اپلیکیشن که انتشار آن از 15 مهرماه بر روی مارکت کافه بازار صورت خواهد گرفت، کافی است عبارت «نبرد مثلث» را به همراه نشانی ایمیل خود به سامانه پیامک 500021304050 ارسال کنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.