سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:30 - دوشنبه 07 مهر 1393

افزایش قیمت بلیط هواپیما خدمات‌رسانی صنعت هوایی را افزایش نداده است

دبیر کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه قیمت بلیط‌های هواپیما ۲ برابر شده است، اما شاهد افزایش خدمت رسانی و خدمات ویژه نیستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد فیروزی با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما در کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد افزایش 2 برابری قیمت بلیط هواپیما بوده‌ایم، اما در مقابل آن هیچ‌گونه افزایش خدمات و ارائه سرویس‌های خدماتی در هواپیما‌ها نیستیم.

وی پیرامون آخرین اخبار از سقوط هواپیمای آنتونوف در تهران افزود: بعد از بررسی‌های کامل و دقیق تا چند روز آینده علت و نحوه سقوط هواپیمای آنتونوف در تهران را اطلاع رسانی می‌کنیم.

دبیر کمیسیون عمران مجلس همچنین پیرامون اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در نطنز گفت: برای ادامه فعالیت ساخت تصفیه خانه فاضلاب در نطنز، با رایزنی‌های انجام شده، مبلغ 2 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:  انتقال آب شهر طرقرود از توابع بخش مرکزی نطنز از روستایی به شهری و افتتاح یک مخزن آب 2 هزار مترمکعبی با اعتبار 3 میلیارد ریال برای چرخه آب به بخش امامزاده آقاعلی عباس(ع) بادرود از دیگر اقدامات انجام شده برای آبرسانی در سطح شهرستان نطنز است.

فیروزی بیان کرد: با توجه به بارش‌های خوب در زمستان گذشته، امسال در شهرستان مشکل قطع آب نداشتیم ولی در صورتی که در زمستان امسال بارش‌ها مناسب نباشد مشکل قطعی آب خواهیم داشت که برای رفع این موضوع باید برنامه‌ای دراز مدت داشته باشیم.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.