سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 04:06 - یکشنبه 06 مهر 1393

مراسم معارفه مدیر کل سازمان بهزیستی اصفهان برگزار شد

صبح امروز طی مراسمی رسمی با حکم دکتر هاشمی ریاست سازمان بهزیستی کشور و با حضور جمع کثیری از مسئولین کشوری، مدیران سازمانها و نهادهای استان، موسسات و تشکلهای غیردولتی و کارکنان بهزیستی استان اصفهان از خدمات شایسته و زحمات بی شمار محمود محمد زاده، مدیر کل سابق بهزیستی استان قدردانی و بنا به سوابق ارزشمند دکتر صادقی، وی به مدیر کلی بهزیستی استان اصفهان منصوب شد .

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی استان اصفهان :  در این مراسم، دکتر هاشمی ریاست بهزستی کشور طی سخنانی، محمود محمد زاده را، از مدیران با تجربه، توانمند و با استعداد و مسلط به کار همراه با عشق خدمت به جامعه برشمرد و گفت: قرار نیست این مددکار و یار همیشگی بهزیستی ما را ترک کند بلکه قرار است در بهزیستی کشور از تجربیات ارزشمند ایشان در رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شویم.
وی کار کردن در سازمان بهزیستی را ارزشمند دانست و افزود: با توجه به میزان سختی کار در بهزیستی، اعتقاد، انگیزه و علاقه افراد در پیشبرد اهداف سازمان، نقش مهمی را ایفا می کند، و تنها عشق و علاقه، است که باعث بروز کارهای بزرگ در بهزیستی می گردد.

IMG_0878
وی ضمن تشکر از همراهی و همدلی محمود محمد زاده در طول 36 سال خدمت صادقانه در بهزیستی استان اصفهان در به سرانجام رساندن فعالیتهای سازمان، دکتر صادقی را انسانی فعال، جوانی پر انرژی، فردی شایسته، و آشنا به بهزیستی استان معرفی کرد و ابراز امیدواری نمود با این انتصاب شایسته سبب پر بار گشتن آینده درخشان بهزیستی استان اصفهان ، در خدمت رسانی خالصانه به جامعه هدف و ترقی و پیشرفت خدمات در سازمان بهزیستی باشیم .
ریاست سازمان بهزیستی کشور ابراز امیدواری نمود با انتصاب دکتر صادقی، جایگاه و شان توانخواهان بهزیستی استان ارتقا یابد و با ایجاد بستری مناسب بحث تکامل و مشارکت مردم، خیرین و دستگاهها به خوبی تحقق یابد.

IMG_0826

در ادامه، محمود محمد زاده، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین و پرسنل، خدمت در بهزیستی را فرصتی مناسب برای خدمت به خلق خدا دانست و از همراهی و همدلی تمامی مسئولین دستگاههای اجرایی استان و پرسنل صدیق بهزیستی که در امر خدمت رسانی یاور همیشگی وی بودند قدردانی نمود و حلالیت طلبید، و ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر صادقی، بعنوان مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، برای ایشان آرزوی سربلندی و توفیق خدمت به خلق خدا را خواستار شد.
سپس دکتر صادقی به پشت تریبون رفت و باسپاس و قدردانی از جمع حاضر گفت: من توسط ریاست بهزیستی کشور منتصب شدم ولی از جانب خداوند منتخب به خدمت به خلق خدا گردیدم که این بزرگترین افتخار من در زندگی است و امیدوارم بتوانم در این سنگر بیش از پیش با تمام توان و انرژی، بدون کبر و غرور در کنار پرسنل خوب بهزیستی که سرمایه های اجتماعی استان هستند توفیق خدمت داشته باشم.
گفتنی است؛ پخش کلیپی از گلچین فعالیتهای محمود محمد زاده در زمان مدیریت، اجرای سرود توسط گروه سرود ناشنوایان و قرائت ابلاغ انتصاب مدیرکل جدید بهزیستی استان اصفهان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

IMG_0833

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.