سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - یکشنبه 06 مهر 1393

دلاورمردي هاي رزمندگان سال هاي دفاع مقدس، انقلاب و نظام را بيمه كرد

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در جلسه علني شورا گفت:دلاورمردي هاي رزمندگان سال هاي دفاع مقدس، انقلاب و نظام را بيمه كرد.

به گزارش اصفهان شرق؛  رضااميني،‌ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علني شورا با گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ايثار و شهادت و ازخودگذشتگي رزمندگان 8 سال جنگ تحميلي است كه براي حراست از ارزش هاي اسلامي و انقلابي از جان خود گذشتند.

 وي افزود: سال هاي دفاع مقدس افتخاري بزرگ براي ملت ايران اسلامي رقم زد چرا كه توطئه هاي شرق و غرب براي نابودي ايران اسلامي را به فرصتي براي اثبات توانمندي ارزش هاي اسلامي و انقلابي مبدل ساخت.

اميني افزود: دلاورمردي هاي رزمندگان سال هاي دفاع مقدس، انقلاب و نظام را بيمه كرد و امروز همه ما مديون رشادت هاي آنه هستيم و بايد فرهنگ ايثار و شهادت را ترويج دهيم.

امینی با اشاره به « 5 مهر» مصادف با سالروز شکست حصر آبادان خاطرنشان کرد: روزی که رزمندگان اسلام، پیرو فرمان تاریخی امام خمینی(ره) که فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود، با تلاش و ایمان توانستند، آبادان را از چنگال نیروهای بعثی در آورند و یکی از چهارعملیات بزرگ و برجسته تاریخ دفاع مقدس رقم خورد و آن عملیات ثامن الائمه بود.

وي با اشاره به بازشگايي مدارس افزود: بايد دانش آموزان خود را مسلح به علم و معرفت كنيم تا ازتوطئه ها و گزندهاي دشمنان در امان بمانند.

 اميني افزود:امید داریم زمینه تحصیلات با کیفیت مناسب و عادلانه در تمام نقاط شهر برای دانش‌آموزان شهرمان فراهم باشد و زمینه و بستر برای رشد تمامی دانش آموزان فراهم و ایجاد شود که شاهد پیشرفت همگی دانش آموزان باشیم.

وی در بخشی از سخنان خود به روز ایمنی اشاره کرد و بیان داشت: برای ایجاد ایمنی در شهر دستگاه های مختلفی فعالیت می کنند که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی فعالیت های گسترده ای دارد و نقش بسزایی نیروهای این سازمان در نجات مال و جان انسان ها دارند.

 رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان ادامه داد: باید قوانین ایمنی برای کشور تنظیم شود زیرا که کشور ایران از کشورهای حادثه خیز است و حوادث غیرمترقبه در این کشور اتفاق افتاده و در صورت عدم توجه به نکات ایمنی با وقوع حوادث دیگر شاهد خسارت ها هستیم.

وی آموزش مردم برای مقابله با حوادث و پیشگیری از وقوع حوادث را مهم خواند و اذعان کرد: فعالیت هیا فرهنگی و آموزشی نقش موثری در مقابله با حوادث و. پیشگیری از حوادث دارد.

پایان پیام/

منبع:شیستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.