سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:30 - یکشنبه 06 مهر 1393

تفویت فرودگاه اصفهان برای جذب گردشگر ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت جذب گردشگر گفت: تفویت فرودگاه اصفهان و ایجاد فضایی در شان گردشگران در جذب گردشگر ضروری است.

به گزارش اصقهان شرق؛ کریم داودی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علني شورای شهر اصفهان با اشاره روز گردشگر اظهارداشت: گردشگر یکی از فرصت های خوب برای توسعه اقتصادی است که باید از این فرصت استفاده شود.

وی افزود: ارتقای امکانات برای گردشگران در جذب آن ها به استان بسیار موثر است که تفویت فرودگاه اصفهان و ایجاد فضایی در شان گردشگران در جذب گردشگر ضروری است.

داودی با اشاره به جذب گردشگر اسلامی گفت: ظرفیت های استان اصفهان برای جذب گردشگری اسلامی فراهم سات و باید این ظرفیت ها توسعه و گسترش یابد و از آن ها برای توسعه اقتصادی اصفهان نیز بهره برد.

مهدی باقربیگی، عضو دیگر شورای شهر نیز در این جلسه بر تقویت تئاتر شهرتاکید کرد و افزود: تئاتر شهر یکی از ظرفیت های فرهنگی و هنری شهر است که باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف فرهنگی شهر استفاده کرد.

وی ادامه داد: پروژه ساختمان شهر باید رشد و توسعه پیدا کند که هنرمندان شهر فرصت بیشتری برای فعالیت و کارهنری خود داشته باشند.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.