سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:45 - شنبه 05 مهر 1393

گلدون وبلاگی استان اصفهان/59

گلدونی که از دفاع مقدس گفت

جامعه مجازی وبلاگ نویسان استان اصفهان حرف ما در نظر دارد هر هفته گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان با عنوان بهترین های وبلاگی را منتشر نماید.

چه کسی می داند جنگ چیست؟!

چه کسی می داند جنگ چیست؟

وبلاگ روز های جانبازی نوشت:

چه کسی می داند جنگ چیست؟

چه کسی می‌داند فرود یک خمپاره قلب چند نفر را می‌درد؟

چه کسی می‌داند سوت خمپاره فردا به قطره اشکی بدل خواهد شد و این اشک جگرهایی را خواهد سوزاند؟

کیست که بداند جنگ یعنی سوختن، ویران شدن، آرامش مادری که فرزندش را همین الان با لای لای گرمش در آغوش خود خوابانیده؛ نوری، صدایی، ریزش سقف خانه و سرد شدن تن گرم کودک در قامت خمیده مادر؟

کیست که بداند جنگ یعنی ستم، یعنی آتش، یعنی خونین شدن خرمشهر، یعنی سرخ شدن جامه‌ای و سیاه شدن جامه‌ای دیگر، یعنی گریز به هرجا، هرجا که اینجا نباشد، یعنی اضطراب که کودکم کجاست؟

جوانم کجاست؟

دخترم چه شد؟

ادامه مطلب…

*******************************

شهیدی که 3 بار به دیدن مادر آمد

شهیدی که 3 بار به دیدن مادر آمد

وبلاگ گل سرخ نوشت:

مادرم كه از شهادت فرزندش سيد مهدي، خيلي اظهار دلتنگي و بي‌تابي مي‌كرد، برايم تعريف كرد يك شب كه خيلي از فقدان و هجران پسرم ناراحت بودم، با ناراحتي و غم زيادي كه در دلم بود، به خواب رفتم. در خواب، سيد مهدي را ديدم و با او از رفتنش گلايه كرده و گفتم تو از پيش من رفتي و ديگر يادي از من نمي‌كني. مهدي در جوابم گفت: مادر! من مي‌توانم به تو سركشي كنم ولي در انظار مردم نمي‌شود. بعد گفت: تو ناراحت نباش، چند روز ديگر به سراغت مي‌آيم.

ادامه مطلب…

*******************************

هوای مساجد را داشته باشیم…

هوای مساجد را داشته باشیم

وبلاگ حرا نوشت:

راستش را بخواهید دلم بر ایش می سوزد.

برده ایم گذاشه ایم اش در گوشه ای دنج و خلوت. در حاشیه ی امن. مبادا گزند و دستبردی گریبان گیرش شود. فقط و فقط در شبانه روز یک وعده دربش را باز می کنیم. زود هم دربش را می بندیم مبادا کارهایمان لنگ شود.

 دلم برایش خیلی می سوزد. مسجد را می گویم. همان جایی که بنا بود محوریت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و دینی و سیاسی مومنین و مومنات شود و حالا شده فقط و فقط دار العباده. فقط و فقط مصلی.

ادامه مطلب…

*******************************

هیچ نگاهی ارزش شکستن دل فاطمه(س) را ندارد

هیچ نگاهی ارزش شکستن دل مهدی فاطمه را ندارد…

وبلاگ اوج پرواز نوشت:

مجموعه ای از طرح ها و پوستر های جذاب با محتوای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی

ادامه مطلب…

*******************************

اطرافیان آقای خامنه ای

اطرافیان آقای خامنه ای

وبلاگ نطنز پرس نوشت:

عارف ربانی مرحوم آیت الحق حاج سید هاشم رضوی هندی از شاگردان مرحوم آیت الله قاضی در سال ۱۳۷۰ در سن ۹۹ سالگی به لقاء الله پیوست.

ایشان اوائل انقلاب فرموده بودند:

اطرافیان آقای خمینی دو گروه هستند ، یک گروه آخرتشان به دنیا می چربد و یک گروه دنیایشان به آخرتشان می چربد . آن گروه که آخرتشان مقدم به دنیا است ، دور و بر آقای خامنه ای جمع هستند ولی آنان که دنیاشان به آخرت مقدم است دور و بر آقای ………. جمع شده اند.

ادامه مطلب…

*******************************

تازه عروس داماد ها بخوانند

تازه عروس داماد ها بخوانند

وبلاگ سبک زندگی آدم وار نوشت:

عامل حفظ خانواده را می توان در «اخلاق» خلاصه کرد و اخلاق را در گذشت. یعنی «محبت» کنید بدون «چشمداشت». می توانید؟ یعنی کاری نداشته باشید محبت شما را می بیند یا نه. کاری نداشته باشید او نیز محبت می کند یا نه. نمی خواهد بگویید. خودم می دانم سخت است. حواسم هست. کارهای بزرگ همیشه سخت اند. اما در عوض شیرینی واقعی زندگی مشترک را زیر زبان تان خواهید چشید. ارزشش را دارد.

ادامه مطلب…

*******************************

دوس داری با دوست من دوست بشی؟

دوس داری با دوست من دوست بشی!؟

وبلاگ عرق سرد نوشت:

امروز وسط وبگردی ها خدا منو با یه شهید آشنا کرد که میدونم ممکنه مسیر زندگیتون رو عوض کنه، شهیدی که معرفتش این روزها بدجور جای خالیش تو ذوق زندگیمون میزنه.

خیلی ها اصرار دارن این روزها بگن شهدا عین ما بودن و هر غلطی میکردن آخرش هم یه تیری ترکشی چیزی اومد و خورد بهشون و اون ها هم شدن شهید!

هی معراجی ها بسازن و هی اخراجی ها بسازن و فریاد بزنن که آهای مردم شهدا هر غلطی میکردن و آخرش شهید شدن

ادامه مطلب…

*******************************

چرا آغاز جنگ را هفته دفاع مقدس می نامیم؟

چرا آغاز جنگ را هفته دفاع مقدس می نامیم؟

وبلاگ فرهنگی نوشت:

اساساً هرکشوری پایان جنگ ویا هر بحرانی را گرامی می دارد. مگر در پایان هشت سال دفاع مقدس ما پیروز مطلق میدان نبرد نبوده ایم؟ که شروع جنگ که از تلخ ترین روزهای دفاع مقدس است را گرامی می داریم. در این مقاله ما سعی می کنیم که به این مساله بپردازیم که چرا هفته اول جنگ به نام دفاع مقدس نام گذاری شده است؟

ادامه مطلب…

*******************************

هفته دفاع مقدس و یادی از شهدا

هفته دفاع مقدس ویادی ازشهدا

وبلاگ المصباح نوشت:

روز31شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.

ادامه مطلب…

*******************************

http://harfema.ir/7014

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “گلدونی که از دفاع مقدس گفت”

  1. با سلام ….لطفا دو خبری که به ایمل اینفو ارسال کردم را در خبر ها قرار دهید با تشکر…..روابط عمومی هیئت ورزشهای همگانی شهر اژیه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.