سرویس: تولیدی » خبر پوششی 03:09 - پنجشنبه 03 مهر 1393

امام جمعه در یادواره شهدای شهر هرند:

شناخت ما بر عزت جنگ دیروز و ننگ جنگ امروز باشد

امام جمعه شهر هرند در یادواره شهدای این شهر گفت: دشمن مرزهای ما را نشانه نگرفت بلکه قصد شومش هدف گیری حیثیت مردم ما بود که به لطف خدا عملی نشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: یادواره شهدای شهر هرند به یاد شهدای این شهر در مدرسه ی نبوت هرند با حضور مسئولین بسیج و سپاه شرق اصفهان و همچنین مردم شهید پرور شهر هرند و روستاهای تابعه برگزار شد.
حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی در فرازی از سخنان خود با توجه به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دوران جنگ هشت ساله سلاح دشمن به وضوح مشخص بود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حالی می جنگیدیم که دشمن ما تا دندان مسلح بود و ما با توکل به خدا و سلاح ایمان توانستیم بر این دشمن پیروز شویم.
امام جمعه شهر هرند سلاح امروز دشمن را نرم و قابل نفوذ خواند و گفت: در جنگ سخت ما به مردانی افتخار می کردیم که شهدای این کشور بودند و امروز به آنها افتخار می کنیم ولی امروز با ورود ماهواره ها و محتوای غیر دینی کسی که قربانی این جنگ می شود ذلیل است.
وی تصریح کرد: دشمن چتر کینه توزی اش را بر سر خانه های ما انداخته و حتی به بهانه برخی اطلاع رسانی ها و اخبار دروغ سعی در جذب افراد به مخاطبین خود دارند.
حسینی دشمن را از همه لحاظ با ما در جنگ معرفی کرد و افزود: چطور دشمنی که فعالیت ماهواره پرس تی وی ما را مسدود کرد برنامه ای خوب به فرزندان ما ارئه می دهد و ما چطور می توانیم با این وجود به تماشای برنامه های این ماهواره بنشینیم.
در ادامه برنامه سرهنگ محمودی از رزمندگان عملیات 114 امام حسین(ع) در بحث خاطرات خود از دوران دفاع مقدس به نقش زنها در دفاع مقدس اشاره و گفت: نقش زنها در صحنه دفاع مقدس اگر بیشتر نباشد کم تر از مردان نیست و اولین تشکل خواهران که پا به پای مردان حرکت می کرد بسیج می باشد.
وی نقش زن در اسلام را از خانه داری تا صحنه ی نبرد عنوان و خاطر نشان کرد: خلوص نیت در کار بانوان ما که با رفتار صبور حضرت زینب حرکت می کنند مثال زدنیست.
گفتنی است این یادواره به همت حوزه بسیج خواهران ریحانه النبی و با همکاری بسیجان شهر برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.