سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 00:06 - پنجشنبه 03 مهر 1393

همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود:

صبحگاه مشترک و یادواره شهدای بخش بن رود

به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی و بسیجان بخش بن رود با دعوت از جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) برپا می شود.

محسنی فرمانده حوزه بسیج امام جعفر صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزن از برگزاری صبحگاه مشترک در گلزار شهدای شهر ورزنه خبر داد.
وی گفت: امسال دومین سال متمادی در برگزاری این مراسم می باشد که با دعوت از سردار فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان و سرهنگ ساعی فرمانده ناحیه امام علی(ع) راس ساعت 8 صبح روز 3 مهرماه مصادف با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس اجرا می شود.
فرمانده بسیج شهر ورزنه نوع برنامه های اجرایی در صبحگاه را رژه ی حماسی بسیجیان و همچنین رژه توسط نیروی انتظامی و یگان تکاوری شهر ورزنه عنوان کرد.
محسنی در حاشیه این مراسم با اشاره به یادواره شهدای بخش بن رود در این مکان خاطرنشان کرد: مردم منطقه ی شرق اصفهان به سبب ارادت خاص به شهدا خلق و خوی خاصی به زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا دارند و همین امر به وضوح در استقبال با شکوهشان از برنامه هایی با نام شهدا هویدا می شود.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا یاد وخاطره ی شهدا را بیش از پیش در اذهان مردم زنده کنیم و می بایست با قوت و ارادت به شهدا این مسیر را به درستی طی کنیم تا یاد شهدا دراذهان مردم بیش از پیش زنده بماند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.