سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - چهارشنبه 02 مهر 1393

لیورپول 16 – میدلزبورو 15

تیم فوتبال آرسنال از رقابت‌های جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس کنار رفت.

به گزارش اصفهان شرق؛ از دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، چند دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه خانگی خود امارات میزبان ساوتهمپتون بود و مقابل میهمان خود با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا از گردونه رقابت‌ها خارج شود.

توپچی‌ها در حالی که با گل دقیقه 14 آلکسیس سانچز از میهمان خود یک بر صفر پیش افتاده بودند اما در ادامه ساوتهمپتون توسط تادیچ در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی و کلاین 40 دو بار به گل رسید تا شاگردان آرسن ونگر وداع زودهنگامی با جام اتحادیه داشته باشند.

جام اتحادیه البته در دور دوم نیز یک قربانی بزرگ به نام منچستر یونایتد داشت که در کمال شگفتی با 4 گل از تیم نه چندان مطرح میلتون شکست خورده بود.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال لیورپول در آنفیلد پذیرای میدلزبورو بود که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در حالی که شاگردان راجرز موفق شدند به سختی و با گلی که سوسو در دقیقه 109 وارد دروازه میدلزبورو کرد، با نتیجه 2 بر یک در وقت‌های اضافه از حریف خود پیش بیافتند اما باز هم این پایان کار نبود و میدلزبورو موفق شد دز دقیقه 120 و از روی نقطه پنالتی توسط بمفورد گلزنی کرده و بازی را به تساوی بکشاند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی که در نوع خود در تاریخ فوتبال بی سابقه بوده است، دو تیم 30 ضربه پنالتی زدند که سهم هر تیم 15 ضربه پنالتی بود به طوری که بیشتر بازیمنان دو تیم دو بار پنالتی زدند و در پایان ماراتن پنالتی‌ها شاگردان براندن راجرز با نتیجه 14 بر 13 در ضربات پنالتی و در مجموع 16 بر 15 بر حریف خود غلبه کردند و راهی دور بعد شدند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

لیتون اورینت 0  شفیلدیونایتد 1

کاردیف 0   بورنموث 3

ساندرلند 1   استوک‌سیتی 2

دربی‌کانتی 2   ریدینگ 0

میلتون 2   برادفورد‌سیتی 0

سوانسی 3   اورتون 0

شریوزبری تاون 1   نوریچ‌سیتی 0

فولام 2   دون‌کاستر راورز 0

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.