سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 16:49 - سه شنبه 01 مهر 1393

در شهرداری محمد آباد:

بيانيه شهردار محمدآباد جرقويه به مناسبت آغاز سال تحصيلي94-93

مهندس نصر اصفهانی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

اصفهان شرق- مهندس نصر اصفهانی

بيانيه شهردار محمدآباد جرقويه به مناسبت آغازسال تحصيلي94-93

مقام معظم رهبري:اقتدار حقيقي يک کشور در گرو علم است.علم است که بقيه منابع و مايه هاي اقتدار را به شور ارزاني ميدارد،از علم غفلت نکنيد.
تقارن آغاز سال تحصيلي با ايام معنوي ماه ذي الحجه را که نويد بخش تجلي روح معنويت و جلوه گر شدن شور و احساس ديني و عشق و محبت و همدلي ميان اقشار جامعه آموزشي ايران اسلامي در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي را به فال نيک گرفته و سال تحصيلي جديد را سرشار از رشد علمي و عزت فرهنگي آرزو مي نمايم.
شادابي علمي و توسعة کمي و کيفي مدارس و دانشگاه هاي کشور در پرتو انقلاب اسلامي بيانگر آن است که سنگرهاي تعليم و تربيت درختي ريشه دار در متن هويت فرهنگ و تاريخ جامعة اسلامي ماست.
حرکت هاي اسلامي در مجامع ومدارس دانشگاه ها و حوزه هاي علميه ما همواره از سرزنده ترين و شاداب ترين فعاليت هاي اجتماعي بوده و فضاي آزاد آن براي هميشه مرهون خون پاک شهدا و مخصوصاً شهداي عرصه جهاد علمي است.جاويد باد يادوخاطره اين غيور مردان و شيرزنان و گرامي باد هفته دفاع مقدس.
تاريخ پر افتخار شيعه، تاريخ اصلاح گري است و اصلاحات ديني که در حقيقت تداوم پروژه انقلاب اسلامي است محتاج مهندسي فرهنگي مي باشد ،پس در اين سال که با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري و تهاجم فرهنگي موجود وظيفه انجام فعاليتهاي فرهنگي را بيش از گذشته بر دوش معلمان نازنين و اساتيد بزرگوار احساس ميکنيم .
اميد آن داريم با توکل بر خداوند متعال و پيروي از فرمايشات گرانقدر رهبر معظم انقلاب در راستاي ايجاد جامعه علمي پويا و بانشاط که بتواند با حرکتي علمي و فرهنگي با روحيه اي جهادي زمينه خدمت به جامعه مسلمين را فراهم نمايد سربلند و پيروز باشيد.
شهرداري محمدآباد جرقويه ، ضمن عرض تبريک آغاز سال تحصيلي جديد به دانش آموزان و دانشجويان عزيز،معلمين و اساتيد محترم،خانواده هاي گرانقدر و کارکنان شريف مدارس و دانشگاه ها، سالي توأم با معنويت را براي جامعه علمي ايران اسلامي از خداوند متعال خواهان است.
مهدي نصر اصفهاني
شهردارمحمدآباد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.