سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 00:44 - چهارشنبه 02 مهر 1393

همزمان با سراسر کشور:

زنگ مقاومت در روستای پیکان به صدا درآمد

در اولین روز از سال تحصیلی 94 – 93 و دومین روز از هفته دفاع مقدس، آیین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در آموزشگاه نجمه مجتمع شهید باهنر روستای پیکان برگزار شد.

به گزارش ولی اله عرب مختاری، خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، در این مراسم، که هم زمان با سراسر کشور، با حضور امام جمعه شهر نصرآباد، بخشدار جرقویه سفلی، رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه سفلی، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در بخش، فرماندهان انتظامی و بسیج، رئیس شورای اسلامی بخش و تعدادی از مسوولان محلی برگزار شد، پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، دانش آموزان حاضر در مراسم سرود مهر را همخوانی نمودند.
سپس حجت الاسلام و المسلمین علیرضا فرهنگ طی سخنانی به تشریح اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس بر لزوم تداوم راه آنها تاکید نمود.

DSC06476
در ادامه بخشدار بخش جرقویه سفلی ضمن بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت، برای فرهنگیان و دانش آموزان آرزوی توفیق و از حضور مسوولان در این مراسم و زحمات مدیر مجتمع و دیگر دست اندرکاران برنامه تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این مراسم با اهدای جایزه و لوح سپاس به تعدادی از دانش آموزان ممتاز این مجتمع؛ از جمله فاطمه سلیمانی، حائز رتبه پنجم مسابقات صحیفه سجادیه در سطح کشور، تجلیل و با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت، دانش آموزان از زیر قرآن کریم به کلاس های درس وارد و سال جدید تحصیلی را شروع نمودند.
لازم به ذکر است شبیه این مراسم در تمامی شهرها و روستاهای این بخش با حضور مسوولان محلی اجرا گردید، ضمن این که مراسم جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول تمامی مقاطع مختلف تحصیلی روز گذشته( 31 شهریور ماه ) در همه مدارس بخش برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.