سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - چهارشنبه 02 مهر 1393

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

افزایش بدهی برخی از ارگان‌های دولتی به اوقاف اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از افزایش بدهی برخی از ارگان‌های دولتی به اوقاف اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛  حجت‌الاسلام رضا صادقی در دفتر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تمامی مسئولان و نمایندگان مردم اصفهان، اظهار داشت: بقاع متبرکه‌ای که درآمدی ندارند، باید از پرداخت هزینه‌های قبوض معاف شوند.

وی در این نشست که با حضور مدیران فرهنگی بقاع متبرکه، هیئت امنا امامزادگان اصفهان تشکیل شد، تصریح کرد: بروز خشکسالی در تمامی استان به ویژه در منطقه شرق اصفهان خسارات جبران‌ناپذیری را برای کسب و کار مردم، موقوفات و اماکن متبرکه داشته است و کم کردن برخی از هزینه‌ها می‌تواند موجب کمک شایانی به عمران و آبادانی اماکن مقدس شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از تمامی مسئولان و نمایندگان محترم قدردانی کرد و ادامه داد: خوشبختانه مسئولان در جذب اعتبارات همکاری و تعامل ویژه‌ای با اداره اوقاف داشته‌اند و این مهم می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمان ما را یاری رساند.

وی عنوان داشت: حضور و پیگیری نمایندگان و اعضای شورای شهر به منظور حل و فصل مشکلات و اختلافات اوقاف با شهرداری‌ها، راه و شهرسازی و میراث دستاورد‌های قابل توجهی را به دنبال داشته است.

این مسئول به تعاملات سازنده با میراث فرهنگی اشاره کرد و متذکر شد: حل مشکلات موجود در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و انجام امور عمرانی در بقاع متبرکه‌ای که میراثی بوده و قدمتی بس طولانی دارند از جمله تعاملات و پیگیری‌های انجام شده است.

وی به برخی از مشکلات مالی موجود بین اداره اوقاف با ادارات آموزش و پرورش، تربیت بدنی، ارشاد و سازمان‌های حقوقی اشاره کرد و یادآور شد: ادارات مذکور بدهی‌های زیادی به اوقاف دارند و نمایندگان باید جهت تامین اعتبار برای دستگاه‌های فوق‌الذکر به حل این معضلات رسیدگی کنند.

انتهای پیام
منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.