سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:30 - چهارشنبه 02 مهر 1393

کشور ایران در دوران دفاع مقدس به اهداف خود رسید

جانشین پایگاه هوایی هوانیروز اصفهان گفت: دشمن در 8 سال جنگ تحميلي به اهداف خود در جنگ نرسید اما کشور ایران به اهداف خود رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛سرهنگ علی عفیف، جانشین پایگاه هوایی هوانیروز اصفهان اظهار داشت: دشمن در جنگ با ایران اهداف بلندی را دنبال می کرد که با لطف خداوند، فرماندهی امام و رشادت های رزمندگان به اهدافش نرسید اما ملت ایران در این جنگ با خودباوری به پیروزی رسیدند.

وی افزود: پیروزی کشور ما در جنگ با صدام نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی ایران بود که این افتخار را ما به دست آوردیم و دیگر کورهای دنيا نیز از آن الگوبرداری کردند.

سرهنگ عفیف با اشاره به توانمندی ایران در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: دشمنان فکر نمی کردند ایران قادر به مدیریت نظامی خود به خصوص هوانیروز باشد اما در دوران جنگ این توانمندی را مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین اقدامات و پشتیبانی ها توسط هوانیروز اصفهان بود، گفت: در سراسر کشور در صورت انجام عملیات هوانیروز اصفهان آن را پشتیبانی می کرد.

جانشین پایگاه هوایی هوانیروز اصفهان با اشاره به نقش فرماندهی کل قوا در دوران دفاع مقدس، گفت: فرماندهی نیروهای مسلح در دست ولی فقیه بود که فرماندهی ایشان مبتی بر تفکرات اسلامی و معنویت بود.

وی نقش رهبری در کشور را مهم خواند و اذعان داشت: رهبری و فرماندهی امام و مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف نیروی های مسلح بسیار ارزشمند و کارساز است که شخصیت های دینی و معنوی بر نیروهاي مسلح فرماندهی می کنند.

پايان پيام

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.