سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:30 - چهارشنبه 02 مهر 1393

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

ذوب‌آهن به دنبال ۳ امتیاز بازی استقلال است/ باشگاه برای جریمه بازیکنان حق دارد

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا کنون تیم ذوب‌آهن بازی‌های قابل قبولی را مقابل تیم‌های استقلال و پیروزی به نمایش گذاشته و امیدوار هستیم در این بازی بتوانیم نتیجه کامل را از آن خود کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد علی شجاعی پیرامون جریمه 5 درصدی بازیکنان و کادر فنی این تیم اظهار کرد: این مسئله تصمیمی بوده که باشگاه گرفته و ما نیز به مدیرعامل باشگاه حق می‌دهیم زیرا تا به اینجا لیگ برتر کامل به خواسته خود نرسیده است.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن تا به حال در خانه باختی را نداشته و اگر در زمین خود باختی را داشته، به ناحق بوده است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به بازی هفته دهم ذوب‌آهن و استقلال تهران اشاره کرد و افزود: احترام خاصی را به استقلال تهران داریم و می‌دانیم تیم بسیار خوبی بوده و از کادر فنی کاملی برخوردار بوده اما امیدواریم که بتوانیم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و با دست پر زمین را ترک کنیم.

وی درباره بازی ذوب‌آهن و گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ذوب‌آهن به راحتی می‌توانست بازی را با نتیجه 3 بر یک به پایان برساند زیرا تمام توپ و زمین در اختیار این تیم بود، اما متاسفانه به یکباره شاهد بودیم در دقایق پایانی 3 امتیاز را به حریفمان واگذار کردیم.

شجاعی بیان کرد: امید می‌رود دیگر شاهد این اتفاقات در بازی ذوب‌آهن نباشیم و مجبور هستیم با حمایت هواداران و همت بازیکنان  نتیجه بازی‌های بعدی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

وی به عدم حضور حدادی‌فر در بازی مقابل استقلال تهران اشاه کرد و افزود: در زمان ما، داوران شناخت کافی از بازیکنان و روحیه آنها داشتند و می‌دانستند چه بازیکنی تمارض می‌کند، اما متاسفانه امروزه داوران شناخت کافی  از بازیکنان ندارند.

وی تصریح کرد: بازیکن تکنیکی مانند حدادی‌فر دلیلی برای تمارض در بازی گسترش فولاد نداشت که حقش 3 کارته شدن باشد زیرا این یک برخورد بود و به‌نظر بنده اخطار بی‌جایی بود که به این بازیکن داده شد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.