سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:30 - چهارشنبه 02 مهر 1393

دشمنان در جنگ با ایران در پی نابودی پرچم اسلام بودند

فرمانده لشگر امام حسین(ع) اصفهان با بیان اینکه حمله صدام به ایران به دلیل اختلافات مرزی نبود، گفت: دشمنان در جنگ با ایران در پی نابودی پرچم اسلام بودند.

سردار سرتیپ اصغر عربپور، فرمانده لشگر امام حسین(ع) اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس به خبرنگار اصفهان شرق اظهارداشت: بررسی دلیل حمله عراق به ایران و حمایت کشورهای دنیا از دولت عراق اهمیت دفاع مقدس را برای همگان تبیین و تشریح می کند.

وی افزود: حمله صدام به ایران به دلیل اختلافات مرزی نبود بلکه نابودی پرچم اسلام و تخریب دولت اسلامی مورد هدف بود که کشورهای دنیا نیز در این خصوص صدام را حمایت و یاری می کردند.

سرتیپ عربپور با بیان اینکه ایران آغازگر جنگ نبود، تصریح کرد: دشمن با تجاوز به خاک ایران برای نابودی اسلام جنگ را اغاز و رزمندگان ایران اسلامی برای حراست از کشورمان و ارزش های اسلامی وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: دفاع رزمندگان از ارزش های اسلامی واقعا مقدس بود و از این جهت نامگذاری دوران جنگ به نام دفاع مقدس به دلیل دفاع ارزشمند و مقدس رزمندگان از ارزش های اسلام و انقلاب بوده است.

فرمانده لشگر امام حسین(ع) اصفهان بیان داشت: دولت صدام با حمایت کشورهای دنیا به قصد تصرف خاک ایران و نابودی نظام اسلامی وارد عمل شد اما از حمایت های معنوی اسلام و قدرت بی انتهای الهی بی خبر بود.

وی به فعالیت های لشگر امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس نبردهای سخت در اختیار لشگرها و فرماندهان اصفهان قرار داده می شد و اصفهان نقش موثر  و اثر گذاری در جنگ داشت.

وی ادامه داد: لشگر امام حسین(ع) یکی از لشگرهای اصفهان بود که به دلیل انجام عملیات های سخت جنگی به نام لشگر مهم و خط شکن جنگ نام گرفته بود و نقش آفرینی می کرد.

پايان پيام

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.