سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:38 - دوشنبه 31 شهریور 1393

در کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی مطرح شد:

جامعه را با شناساندن ایثارگری شهیدان واکسینه کنید

با آغاز سال تحصیلی جدید کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور سرهنگ ساعی و همراهان از ناحیه امام علی (ع) و روسای ادارات آموزش و پرورش پنج بخش شرق اصفهان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی در مدرسه فاطمیه شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در این جلسه ابتدا عباس نوریان مدیریت اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک سال جدید تحصیلی و اغاز هفته دفاع مقدس در سخنان کوتاهی اظهار داشت: بسیج دانش آموزی با همکاری ادارات و مدارس باید اقداماتی را انجام دهند که بر روی دانش آموزان تغییر رفتار ایجاد کند و فقط به ارقام و صورت ظاهری مسئله پرداخته نشود و به کیفیت بخشی که یکی از اولویت های آموزش و پرورش می باشد توجه بیشتری شود .
در ادامه سرهنگ ساعی نیز تقرن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را فرصتی دانست تا بتوانیم از جانفشانی های رزمندگان و جانبازان و ازادگان و شهدای گرانقدر تجلیل بعمل آوریم .
فرمانده ناحیه امام علی (ع) در ادامه تاکید کرد : وظیفه همه ماست تا فرصت را غنیمت بشماریم و شعار جانفشانی ، ایثارگری و از خود گذشتگی را با همکاری بسیج دانش آموزی به نسل جوان منتقل کنیم که با این کار می توان جامعه را در برابر هر گونه تهدیدی واکسینه کرد.

Vater-Mark-(2)750120101420
ساعی به شهیدان شاخص سال اشاره کرد و شهید حسنعلی عالی و محبوبه دانش جعفری را بعنوان شهدای شاخص معرف شده ات که لازم است دانش آموزان با این دو شهید اشنا شوند.

وی در ادامه گفت همه ی شهیدان قابل احترامند و شاخص ولی هر منطقه و حوزه می تواند در طول سال از بین شهدای منطقه شهدای شاخص را شناسایی کرد و از انها تجلیل بعمل آوریم .
وی به بحث دجال واره ها و گوشی های لمسی و وسائل ارتباط جمعی اشاره کرد و گفت : باید با بصیرت افزایی نسبت به اسیب های این وسائل مردم و خانواده ها را اگاه کنیم و بسیج دانش آموزی با همکاری مدیران مدارس در جلسات آموزش خانواده ها و انجمن و اولیاء و مربیان به اسیب های این گونه وسائل اشاره شود .
فرماندهی ناحیه امام علی (ع) در ادمه به راهای گذر از این مشکلات اشاره کرد و گفت : باید چهار مورد را داشته باشیم اتحاد و هم دلی، دانستن علم و فن آوری روز، دانشتن آموزش و فنون ان و داشتن فرهنگ و اقتصاد اسلامی که اگر این چهار مقوله را دارا باشیم می توانیم جامعه ای سالم داشته باشیم .

Vater-Mark-(2)1111
در ادامه حضار با همفکری و مشورت مصوباتی را به شرح ذیل تصویب کردند:
اجرای پروژه مهر و به صدا در آوردن زنگ مهر در مدارس
اجرای برنامه های پر محتوا و تجلیل از شهدا و ایثارگران و جانباران
بیان اهمیت هفته دفاع مقدس از زبان دبیران درس آمادگی دفاعی
تشکیل ایستگاه های صلواتی در سطح شهر و پخش اهنگ های ملی و حماسی
دعوت از جانبازان وبیان خاطرات جنگ برای دانش آموزان
اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی ( راهیان نور ) که از از 93/7/15شروع خواهد کرد
تشکیل دبیرخانه بسیج دانش آموزی در ادارات آموزش و پرورش
درپایان به ریئس آموزش پرورش هرند اقای امینی که با بسیج دانش آموزی همکاری خوبی داشته جوایزی اهدا شد

Vater-Mark-(2)1202020 Vater-Mark-(2)57457457

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.