سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - دوشنبه 31 شهریور 1393

نام من در لیست تجلیل از قهرمانان نبود/مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای نمی‌دهند

نایب قهرمان مچ‌اندازی جهان گفت: نام من در لیست تجلیل از قهرمانان نبود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی عبدالوند در نشست خبری در نیروگاه شهید منتظری که به منظور اعزام این ورزشکار با اسپانسری شرکت پرشیان فولاد به مسابقات جهانی مچ‌اندازی که قرار است با شرکت هشت ورزشکار برتر این رشته در دنیا از تاریخ هفتم مهرماه در کشور بلغارستان آغاز شود، اظهار داشت: با 90 درصد آمادگی قرار است در این مسابقات شرکت کنم و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید یکی از سکوها را کسب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه شد اصفهان را برای زندگی انتخاب کرده‌اید و دلیل اینکه تا به امروز شاغل نبوده‌ای چیست؟ تصریح کرد: اصالتاً الیگودرزی دارای لیسانس مهندسی عمران بوده و در حال حاضر مشغول ارائه پایان نامه در دوره فوق لیسانس دانشگاه اصفهان هستم، 13 سال است که به همراه خانواده به دلیل شرایط آب و هوایی در اصفهان حضور داریم.

قهرمان مچ‌اندازی آسیا با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران ما هستند که در هیچ ارگانی استخدام نمی‌شوند، متذکر شد: تنها به آنها وعده، وعید می‌دهند، من هم به بسیاری از ارگان‌ها برای استخدام رفتم، اما در کمال تأسف تاکنون استخدام نشده‌ام.

این مسئول در پایان در پاسخ به این سئوال که قوانین مسابقات جهانی به چه شکل و برخورد کشورهای دیگر با قهرمانی مانند شما چگونه است؟ متذکر شد: مسابقات مچ‌اندازی جهانی در چپ دست و راست دست به صورت جداگانه برگزار می‌شود، من در مسابقات راست دست‌ها که سطح بالاتر و تعداد شرکت‌کننده‌های بیشتری دارد شرکت می‌کنم و رقابت‌های این رشته روی میزی به ارتفاع یک متر و چهار سانتیمتر برگزار می‌شود.

عبدالوند اضافه کرد: رقابت‌های جهانی بلغارستان میان هشت مچ‌انداز برتر جهان برگزار می‌شود و من نیز با بسیاری از قهرمانان جهان و رئیس فدراسیون در این رشته در ارتباط هستم.

وی با اشاره به افتخاراتش در رشته مچ‌اندازی، تأکید کرد: در سال 2010 قهرمان قهرمانان آسیا در هندوستان، سال 2011 قهرمان آسیا در قزاقستان، 2012 قهرمان قهرمانان کشور، 2013 نایب قهرمان حرفه‌ای‌های جهان در کشور فرانسه و در سال 2012 بهترین کمربند مچ‌اندازی آسیا را دریافت کردم.

* عبدالوند پژوهشگر برتر کشور و مولف کتاب گردشگری ورزشی است

مربی مهدی عبدالوند در بخش هوازی نیز در ادامه این نشست گفت: آقای عبدالوند پژوهشگر برتر کشور در سال 92 و مؤلف کتاب گردشگری ورزشی که در دست چاپ است است، لازم است بگویم وی در رقابت‌های قزاقستان قهرمان جهان در این رشته را شکست داد.

وی متذکر شد: تنها شغل وی مربیگری است و هیچ فرد یا شخصی به آقای عبدالوند کمک نمی‌کند، لازم است بگویم تنها هزینه اعزام این قهرمان برای مسابقات فرانسه را که 16 میلیون تومان می‌شد، دانشگاه آزاد پرداخت کرد.

عبدالوند در ادامه پیرامون تجلیل از قهرمانان، گفت: وزارت ورزش بیشتر روی رشته‌هایی تأکید دارد که در المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی حضور دارند که این یکی از ضعف‌های وزارت است، رئیس فدراسیون کاملاً من را می‌شناسد، اما در این دوره به هیچ عنوان در لیست تجلیل از قهرمانان نیز نبودم و زمانی نیز که از آنها در این مورد سوال کنیم پاسخی به ما نمی‌دهند.

به گزارش فارس، در حاشیه برگزاری نشست خبری عباس بهروان مجری برنامه از افتخاری مدیرعامل نیروگاه شهید منتظری درخواست کرد وی را در شرکت پرشیان فولاد استخدام کنند که با موافقت ضمنی مدیرعامل این صحبت آقای بهروان مورد تأیید قرار گرفت.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.